close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    چگونه با دوربین موبایلمان عکس های بهتری بگیریم؟
    موبایل ها بهترین و کم صداترین ابزار برای عکاسی از لحظات تصادفی هستند. در اینجا به ذکر نکاتی می پردازیم تا بهترین استفاده ممکن را از نور و مگاپیکسل گوشی تان ببرید و تصاویر زیبایی در عکاسی کودک ثبت کنید. فرقی هم نمی کند که آیفون دارید یا یک گوشی اندروید یا حتی یک نوکیای قدیمی، فقط کافی است این نکات را رعایت کنید. آتلیه بارداری

    1- رنگ
    اگر عکس هایتان کدر هستند و انگار روز غبارآلودی عکس گرفته اید، پس بهتر است به سراغ تنظیمات دوربین بروید و آیکون «cog» را فشار بدهید. در این قسمت می توانید کنتراست تصاویر را بالاتر ببرید تا تیره تر شوند و دیگر بی رنگ و رو نباشند و چهره ها نیز قشنگ تر به نظر برسند. کار دیگری که می توانید برای کاهش «گرین» انجام بدهید انتخاب عکسی است که اندازه و کیفیت بهتری داشته باشد.

    2- زمان
    دوربین بعضی موبایل ها به خاطر تاخیر دریچه «شاتر» مشهور هستند؛ تصویر خیلی بعد از صدای شاتر گرفته می شود. اول صدای شاتر شنیده می شود و چند لحظه بعد از آن، تصویر ثبت می شود. در نتیجه وقتی در حال شمارش برای سوژه تان هستید و می گویید: یک ... دو ... سه؛ با گفتن «دو»، دکمه دوربین را فشار بدهید. بعد از فشار دادن دکمه کمی صبر کنید و ثابت بمانید تا تصویرتان محو نشود. با تمرین زیاد، قلق کار دست تان می آید گرچه تصویر سوژه تان بسیار طبیعی می شود چون قبل از آنکه ژست بگیرند از آنها عکس گرفته اید.

    3- نور
    قانون می گوید: «نور بیشتر، عکس بهتر» اگر دوربین تان فلش ندارد و تصاویر را نیمه تاریک ثبت می کند، تصاویرتان را حذف نکنید. به کمک نرم افزار تصحیح عکس می توانید تصاویری که ظاهرا خراب شده اند را روشن تر کنید. اگر برایتان ممکن است سوژه را به سمت زوایای نورانی هدایت کنید و به خاطر داشته باشید که نور روی سوژه باشد نه پشت آن، در غیر اینصورت تصویر ضد نوری از سوژه بگیرید؛ به این معنا که به آن سوی سوژه بروید در حدی که شعاع کم نوری از چراغ خیابان به پشت سرتان بتابد. سپس به روی تاریکترین بخش های سوژه «فوکوس» کنید. دوربین به کمک این شیوه، متوجه نور کمِ تصویر شده و درصدد جبران آن برمی آید.

    4- تصاویر تار
    آیا با دوربین تان تصاویر تار و لرزان می گیرید؟ راهش این است که صاف بایستید و همینطور که دوربین به دست گرفته اید به دیواری تکیه بدهید یا بازوهایتان را به پهلوها بچسبانید و آرنج ها را روی استخوان لگن قرار بدهید. وقتی دکمه شاتر را فشار می دهید به مدت چندین ثانیه و بیشتر از معمول، انگشت تان را روی دکمه بگذارید تا تصاویر به صورت ایستا ثبت شوند و تاخیر دریچه شاتر هم جبران شود. مانند تیراندازان ماهر، هنگامی که در حال فشار دکمه هستید نفس تان را به بیرون بدهید یا اینکه تایمری روی دوربین تان نصب کنید و آن را لبه جایی قرار بدهید تا ثابت و بی حرکت باشد. تامین نور بیشتر باعث می شود تا هنگام استفاده از سرعت بالای شاتر، تصاویر دوربین تان تار نشوند و نیاز نباشد در نور کم فوکوس کنید.

    5- تداخل
    اطمینان حاصل کنید که قاب تلفن تان جلوی لنز دوربین قرار نگرفته باشد. اگر بالای تصویرتان لکه سفید رنگی وجود دارد، به دلیل انعکاس فلش دوربین و برخوردش با کناره های ضخیم لنز دوربین است. نورهای بیرونی هم می توانند باعث ایجاد گرین های سفید در تصویرتان بشوند. در صورت بروز چنین اتفاقی با دست تان سایه بانی بالای سر لنز ایجاد کنید.

    6- ترکیب بندی
    به کار بستن اصول اساسی ترکیب بندی باعث می شود حتی به کمک دوربین های کوچک و معمولی هم بتوان تصاویر زیبا و برجسته ثبت کرد. از قانون یک سوم استفاده کنید. هیچ گاه سوژه تان را در میانه قاب نگذارید، کنارتر ببرید و در یک سوم قاب قرارش بدهید. اگر سوژه تان انسان است چشمش باید در یک سوم بالای قاب قرار داشته باشد.

    7- نرم افزارها
    استفاده از نرم افزارهای رایگانی مانند «اینستاگرام» و «پیکسلاروماتیک» باعث زیبایی و درخشش تصاویرتان می شود و حال و هوایی شبیه عکس های قدیمی به آنها می دهد. «فتوشاپ» و «فتوشاپ اکسپرس» یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به کمک آن می توانید تصاویر را قیچی یا پرنورتر کنید. در ضمن، موقعیت یاب (GPS) دوربین تان را هم روشن کنید تا جزییات مکانی هر عکس ثبت شود چرا که بعدها می توانید مکان دقیق شان را پیدا و نقشه سفرتان را مشخص کنید.
    عکاسی از کودک، با موبایل می شه؟
    منبع: برترین ها
    آتلیه عکاسی در بارداری، چند نکته


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 196

    [ چهارشنبه 18 بهمن 1396 ] [ 17:18 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه