close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    غالبا زیباترین و جذاب ترین عکس ها مربوط به عکس هایی در آتلیه خانوادگی می باشند

    اینگونه است که جذابیت و زیبایی درعکس نمایان میشود و تنوع در رنگ لباس و چهر ها و حتی تناسب در قد اعضای خانواده به جذابیت آن کمک میکند و کسانی که میخوهند عکس های جذابی در آتلیه خانوادگی به بدیهه بگذارد باید سعی کنند از رنگ ها روشن تری استفاده کنند .

    چطور عکس بگیریم:

    غالبا عکس هایی که از خانواده ه در آتلیه عکاسی گرفته میشود متنوع است ولی در بهترین حالت میتوان گفت که زمانی که قرار است از یک خانواده عکس گرفته شود باید به چند نکته توجه شود :

    ــ افراد خانواده باید گروهی بایستند و پراکنده نباشند.

    ــ افراد پیر و کودکان باید در وسط قرار بگیرندو تقریبا مرکزیت عکس را تشکیل دهند.


    ــ افرادی که از نظر قد بلند تر هستند باید پشت بایستند .

    ــ دو نفر که از همه بلند قد تر و جوان تر هستند باید در دو طرف عکس قرار بگیرند .


    نکته : بسیاری از عکاسان از گرفتن عکس های خانوادی واهمه دارند زیرا غالبا همه ی اعضا خانواده درباره چگونگی نوع عکس و.. نظر میدهند در این حالت است که باید از یک فلاش خارجی برای کم‌رنگ کردن سایه‌ها و ثبت دقیق چهره‌ها و از یک عمق میدان بیشتر برای شارپ نشان دادن صورت افراد استفاده کرد.

    لباس مناسب بپوشید :

    تنوع نوع لباس گاهی اوقات به جذابیت عکس کمک میکند و گاهی اوقات از جذابیت آن بشدت میکاهد و طبق نظر عکاس های مطرح جهانی معمولا عکس هایی که ضد و نقیض کمتری دارند عکسایی هستند که در آن افراد بشکل ساده و با پوشش ساده می باشند اگرچه عکس‌های خانوادگی موقعیت‌هایی‌ هستند که افراد باید برای ثبت آن‌ها بهترین حالت خود را داشته باشند ولی باید برای تناسب عکس از لباس های شبیه به هم استفاده کرد.


    نکته مهم : زمانی که میخواهید به آتلیه خانوادگی بروید و عکس های رسمی بگیرید مراقب باشید که از رنگ های زرد تند و قرمز تند استفاده نکنید چراکه از ارزش عکس رسمی می کاهد.

    عکس‌های کلوزآپ بهترین راه برای انتقال احساسات هستند. دو نفر را که به هم نزدیک و صمیمی هستند انتخاب کنید، مثلاً یک زن و شوهر، خواهر و برادر، یا مادر و فرزند؛ و از آن‌ها بخواهید تا جایی‌که امکان دارد به هم نزدیک شوند و با هم صحبت کنند. از یک لنز استاندارد یا ماکرو استفاده کنید و کادر را خیلی نزدیک ببندید و عکس بگیرید. منتظر لحظه‌ای باشید که دو نفر به هم لبخند می‌زنند یا به هم نگاه می‌کنند و از آن لحظه عکس بگیرید. از نور فلاش برای تثبیت حرکت و از عمق میدان کم برای مات شدن پس‌زمینه استفاده کنید.


    زاویه تند :

    غالبا زمانی که عکاسان به عکس های حانوادگی زاویه میدهند به شدت عکس جذاب می شود زیرا چون افراد دارای تناسباتی هستند و یکی از زیباترین و حرفه ای ترین نوع تکنیک مربوط به دراز کشیدن و از پایین به سوژه نگاه کردن است و در چنین حالتی باید از اعضا خواست تا به دوربین نگاه کنند و سپس عکس را شکار کرد پس از آن خواهید دید که تفاوتی در عکس پدیدار میشود که قابل بیان نیست.

    ژست‌‌های خوب بگیرید:

    چینش افراد خانواده میتواند بهتر و خلاقانه تر صورت گیرد ولی تکنیک دیگر مانند ژست، بیشتر به فضای آتلیه بارداری و خلاقیت شما ارتباط دارد مثال خانواده های چهار نفره میتوانند بطور خلاقانه یک دایره تشکیل دهند و عکاس میتواند از یک لنز استاندارد یا عریض( بین 17 تا 50 میلی‌متر) استفاده کند و عکس هایی زیبایی را ثبت کند.


    تیم ما یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین عکاسان را دارا است و کیفت و تنوع عکاسی ما به گونه ای است که جذابیت و زیبایی را در آتلیه عکاسی خانوادگی به بدیـهه گذاشته میشود و این حاصل نتیجه عکاسان با تجربه و مجرب است و یکی از نکات جالب عکاسی در تیم ما این است که جذابیت و زیبایی را در آتلیه تضمین میکنم.

    منبع:

    گوگل

    لنزهای زاویه عریض مناسب برای عکاسان حرفه ای


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 205

    [ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 12:08 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه