close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    هر علمی برای اثبات کارایی خود نیاز به تجربه و در نتیجه موفقیت دارد و در مثالی ساده یک عکاس با تجربه معمولا از عکس هایی که میگیرد تجربه و عملکرد خود را به بدیهه میگذارد

    قطعا این عکس های زیبا نیاز به یکسری آموزش و ترفند دارد که عکاسان با تکیه بر آن میتوانند عکس ای بسیار زیبایی را شکار کنند برای گرفتن عکس‌های به‌یادماندنی، سعی کنید افراد را مشغول انجام یک فعالیت کنید و البته باید خاطر نشان کرد که فعالیت باید بسیار آرام باشد و طوری نباشد که آن ها از منطقه عکس برداری خارج شوند و منظور از فعالیت این است که فرد نظاره گر کس یه این پی ببرد که عکس بدون هیچ امادگی قبلی گرفته شده است.

    تکنیک عکس‌های دسته‌جمعی:

    خیلی از حالات پیش می‌آید که عکس‌های تکی آن‌طور که باید جذابیت داشته باشد ندارد و معمولاً عکس گرفتن در کنار خانواده یا دوستان، خواهر یا برادر مخصوصاً اگر در سن نزدیک به هم باشند عکس جذابیت بیشتری پیدا می‌کند و منظور از این نوع عکس تناسب بندی قد و سن است که بسیار زیبا می‌باشد و عکاس‌ها حتماً باید بدانند برای گرفتن این نوع عکس آن‌ها را مطلع کنند که باهم دوستانه برخورد کنند تا عکس جذاب‌تر باشد نکته مهم‌تر اینکه از پشت‌صحنه از آن‌ها عکس بگیرید تا مُخل فعالیتشان نباشید. بچه‌ها را در فضایی خلوت و مملو از نور طبیعی، مانند کنار یک پنجره‌ی بزرگ بنشانید. از حالت اتوماتیک استفاده کنید و مطمئن شوید که یک عکس شارپ و واضح دارید. به دوربین اجازه دهید در صورت لزوم از فلاش استفاده کند و نکته مهم‌تر آنکه برای زیباتر شدن عکس باید از رنگ‌های روشن استفاده کرد.

    عکس گرفتن از کودکان:

    یکی از سخت‌ترین مبحث‌های عکاسی تکنیک ارتباط برقرار کردن با کودکان است زیرا به علت تنوع روحیات و... این ارتباط‌ها متفاوت است هنگام عکاسی از کودکان، ممکن است که آن‌ها بر قوه لبخند زدن متکی نباشند و هیچ‌وقت طوری نباشد که برای هر عکس از آن‌ها آمادگی داشته باشید در این مواقع بهتر است که قبل آن به او یک هدیه یا آب‌نبات بدهید تا بهانه‌ای شود که با لبخند در عکس، جذابیت را به نمایش بگذارد و طوری باشد که مخاطب در عکس از خنده و یا لبخند طبیعی خود استفاده کند و معمولاً برای لبخند زدن نیاز است یکم فعالیت کنید و کارهای بامزه مثل شکلک درآوردن، یا ایجاد صداهای عجیب‌وغریب را انجام دهید تا بتوانید عکس‌العمل مناسب را از کودک دریافت کنید البته یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند در لبخند زدن کودکان مؤثر واقع شود فضای دکوراسیون عکاسی کودک است و راه‌های زیادی برای خنداندن کودک در آتلیه کودک وجود دارد.

    عکاسی سریع:

    یکی از مهم‌ترین معیارهای عکاسی زمان است و فرد باید در آن‌قدر هر ثانیه را بداند چراکه زمانی که به‌سرعت عکاسی توجه داشته باشید طبیعتاً عکس‌های بهتری می‌گیرید عکاس باید سریع کار کند تا بتواند لحظه‌ی موردنظر را ثبت کند، بنابراین سرعت شاتر بالا (1/500 یا بیشتر) انتخاب کنید و برای ایجاد پس‌زمینه‌ی مات از یک دیافراگم باز (f/1.8-f/4) استفاده کنید

    منبع:

    گوگل

    آتلیه عکاسی کودک را اصولا مهدکودک دوم خطاب می کنند


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 196

    [ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 12:09 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه