close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    یکی از زیبا ترین مکانهای خاطره ساز مربوط به آتلیه های کودکان است

    اصولا آن را مهد کودک دوم خطاب میکنند چرا که در این مکان عکاس در صحنه های بسیار جذاب (زمانی که کودک بازی میکند) اقدام به عکس برداری میکند و لازم به ذکر است کسانی که بتوانند در هنگام حرکت کودک عکس های جالب جذابی بگیرند و در حالتی که تمام اصول عکاسی در آن رعایت شده باشد، عکاسان موفقی هستند .

    در چه سنی کودک را به آتلیه عکاسی ببریم:

    یکی از تصور های اشتباهی که برخی پدر مادر ها نسبت به عکاسی دارند تعیین سن کودکان برای ورود به آتلیه می باشد و برای رفع این شبهه باید خاطرنشان کرد کودک در هر سنی و شش ماهه است یا سه ساله یا بیشتر میتواند به آتلیه عکاسی راه پیدا کند .

    نکته :

    یکی از راه های ارتباطی که عکاسان با کودکان برقرار میکنند وسایلی است که کودکان به آن عکس العمل خاصی نشان میدهند و این میتواند برنامه کودکانی های تام و جری یا وسایل بازی مانند ماشین و هواپیما باشد و نکته بسیار مهم آنکه نباید کودکان را با وسایلی همچون تبلت و تلفن همراه ، همبازی کرد .

    چهار نکته اساسی در آتلیه عکاسی کودک :


    1.دادن خوراکی به کودکان :

    اول سعی کنید که در هنگام ورود به آتلیه عکاسی کودکان ، خوراکی به همراه نیاورید زیرا زمانی که ذهن کودک در جهت غذا برود اغلب بهانه جویی( گریه ) میکند و این به هیچ وجه برای عکاسی مناسب نیست و سعی کنید بدون هماهنگی عکاس به کودکان خوراکی ندهید زمانبندی این امور را با مشورت عکاس انجام دهید و در آخر میتوان یک پاستیل به کودکان هدیه کرد.


    2.سر و صدا :

    یکی از اشتباهاتی که پدر مادر ها در هنگام عکاسی در آتلیکه میکنند مربوط به دست زدن و جیغ کشیدن برای کودک است و باید خاطر نشان کرد این عمل قدرت تمرکز عکاس و هماهنگی در ژست های کودک را می کاهد و در کل این عمل موجب کلافه شدن کودک و عکاس می شود.

    3.بد قلقی کودک در هنگام عکاسی :

    معمولا کودکان یک روحیه تعلل خواه دارند و کافی است که بفهمند که والدین چیز هایی از آن ها پنهان میکنند در این حالت است که به نشانه اعتراض بد قلقی (کار هایی که مطابق میل پدر نیست) میکنند و بدیهی است که نباید در هنگام ورود کودک به آتلیه وسایل بازی و... از او گرفته شود.

    4.پوشاک کودک:

    والدین باید سعی کنند برای بهتره شدن صحنه های عکس در آتلیه ، لباس های راحت تری به کودک بپوشانند و از استفاده کردن لباس های تنگی که باعث اذیت کودک می شود و جلوی تحرک را میگیرد اجتناب کنند

    پیش از ورود به آتلیه و از روز قبل وعده یک محیط شاد و بازی های جذاب را به کودکتان بدهید. توجه داشته باشید که تعریف ما بزرگسالان از بازی با کودکان متفاوت است. از نظر ان ها هر شیطنت و هر تجربه ای بازی نام دارد هدف در این بحث اعطای لذت به کودک است.


    تیم ما یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین عکاسان را دارا است و کیفت و تنوع عکاسی ما به گونه ای است که جذابیت و زیبایی کودک شما را در آتلیه عکاسی کودک به بدیـهه گذاشته میشود و این حاصل نتیجه عکاسان با تجربه و مجرب است و یکی از نکات جالب عکاسی در تیم ما این است که جذابیت و زیبایی را در آتلیه تضمین میکنم.

    ویژگی ها:

    ــ امکان عکس برداری از کودکان در هر سنی

    ــ برقراری ارتباط صحیح با کودک در هنگام عکاسی

    ــ شکار لحظه های جالب و نقطه جذابیت کودک

    ــ استفاده از محیطی شاد و فرح بخش

    ــ استفاده از شخصیت های کودکانی

    منبع:

    گوگل

    روسیه: آمریکا به دیپلمات های ما پیشنهاد خیانت می دهد


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 182

    [ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 12:10 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه