close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    امسال LG و هوآوی با پرچم‌داران اندرویدی جدید خود G5 و P9 در این زمینه پیشتاز شدند و دو اسلوب کاملا متفاوت را برای دوربین دوتایی معرفی کردند. درهرحال این اتفاقات نشان‌دهنده‌ی مسیر کلی آینده‌ی صنعت عکاسی موبایل است. شایعات نشان می‌دهد که آیفون هم در آینده‌ی نزدیک از این مسیر جدید پیروی خواهد کرد. چیزی نخواهد گذشت که نگاه ما به گوشی‌هایی با دوربین دوتایی شبیه به تصورمان از گوشی‌هایی با پردازنده‌ی دو هسته‌ای شود: یک پیشروی منطقی که هیچ نکته‌ی فوق‌العاده‌ای در خود ندارد.
    اکوسیستم ماژولار LG G5 به‌یادماندنی خواهد بود ولی برجسته‌ترین نکته‌ی این گوشی جدید حضور یک دوربین پشت ثانویه است. یک دوربین ۸ مگاپیکسل واید در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی نشسته تا عکاسی بارداری از جمع‌های بزرگتر، مناظر طبیعی و ساختمان‌های بلند را ساده‌تر کند.
    لنزهای معمول دوربین گوشی‌های موبایل فاصله‌ی کانونی و زوم ثابتی دارند. در نتیجه ازآنجاکه راه ساده‌ای برای افزودن زوم متغیر به دوربین گوشی‌های موبایل وجود ندارد حضور این سخت‌افزار مکمل برای این کار ضرورت پیدا می‌کند. عمق موردنیاز یک لنز زوم بیشتر ضخامت گوشی‌های موبایل مدرن امروزی است و زوم دیجیتال هم موجب از دست رفتن کیفیت تصویر خواهد شد. ال‌جی در G5 از یک لنز ثابت ثانویه استفاده کرده چراکه با توجه به فضای افقی موجود در داخل گوشی امکان این کار را داشته است. برجستگی دوربین گوشی هم به‌احتمال‌زیاد از فضای موردنیاز برای قطعات پیچیده‌تر لنز دوربین اصلی و لرزش‌گیر اپتیکال ناشی می‌شود.
    گوشی هوآوی P9 هم از دو دوربین در پشت خود بهره می‌گیرد ولی هیچ‌گونه برجستگی در بخش دوربین‌ها ندارد. درواقع میان این دو گوشی بیشتر هوآوی P9 عکاسان موبایل را هیجان‌زده می‌کند؛ چراکه بهبود کیفیت تصویر را در دستور کار خود قرار داده است. ترکیب یک سنسور سیاه‌وسفید و یک سنسور رنگی نسبت به یک دوربین عادی سه برابر نور بیشتر جذب می‌کند که نتیجه‌ی آن شفافیت و شارپنس بسیار بهتر است. میزان قابل‌توجه بودن این بهبود به شرایط بستگی دارد. بااین‌حال روشن است که P9 بهترین دوربینی است که تاکنون هوآوی تولید کرده و سنسور ثانویه در این زمینه نقشی انکار نشدنی دارد. آتلیه نوزاد
    موضوع به‌واقع چشمگیر در مورد هوآوی P9 این است که این گوشی یکی از باریک‌ترین پرچم‌داران موجود محسوب می‌شود که هنوز یک باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و این دوربین‌های دوتایی را هم در خود جای داده. حتی اگر این گوشی برای استفاده از سنسور دوم مجبور به پرداخت هزینه‌ای فیزیکی بوده، این هزینه چندان آشکار نیست.
    ویژگی مشترک گوشی‌های جدید ال‌جی و هوآوی این است که هر دوی آن‌ها موفق شده‌اند دوربین دوم را بدون فدا کردن چیز زیادی در زمینه‌ی طراحی اضافه کنند. همیشه اضافه شدن عملکردهای جدید بدون تخریب فرم یک گجت نشانه‌ی خوبی است و به گواهی این دو گوشی هوشمند آینده‌ی دوربین‌های دوتایی روشن خواهد بود. این مثالی است از تفاوت ناشی از دوربین اضافه‌ی G5 در زمینه‌ی رسیدن به میدان دید وسیع‌تر:

    7 نکته برای عکاسی در سفر


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 160

    [ دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 ] [ 23:24 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه