close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    عکاسی اگر با مهارت و خلاقیت همراه باشد قطعا نتایج بزرگی را رقم می زند که می تواند برای افراد جالب توجه و جذاب باشد. نتایجی که به سادگی به دست نمی آیند.

    شاید شما هم از آن دسته از عکاسان یا تولیدکنندگان کالایی باشید که برای ثبت عکس کالای خود با بالاترین کیفیت دچار مشکل هستید، کالاهایی که هیچ‌وقت عکس‌هایشان باکیفیتی مشابه تصاویر فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ ثبت نمی‌شوند و یا حتی ممکن است برای ثبت عکس‌های باکیفیت با نوردهی یکسان و مناسب همواره به مشکل برمی‌خورید.

    اما آیا فروشگاه‌های بزرگ و تولیدکنندگان معتبر برای ثبت عکس کالاهای خود باکیفیت بالا، همواره از یک استودیوی کامل استفاده می‌کنند؟

    پاسخ قطعاً منفی است!

    در حقیقت هیچ فروشگاه یا تولیدکننده بزرگی یک استودیوی عکاسی کودک در آتلیه کودک را برای عکاسی از یک کالای کوچک مثل ساعت اسباب‌بازی یا صنایع‌دستی تجهیز نمی‌کند. بلکه تمامی عکس‌های باکیفیتی که از این کالاها در معروف‌ترین وب سایت‌های رسمی و فروشگاه‌های اینترنتی می‌بینید، توسط وسیله‌ای به نام “خیمه نور” ثبت می‌شوند.

    خیمه نور وسیله کوچکی است که حتی اگر قرار باشد از کالایی کوچک در یک استودیوی بزرگ و کامل عکاسی عکس‌برداری شود نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته خیمه‌هایی که در استودیو به کار می‌روند درواقع یک محفظه برای قرارگیری کالا هستند و نور باید از بیرون به درون خیمه تابانده شود.



    اما نوع دیگری از خیمه در بازار وجود دارد که خود نیز دارای نور هستند. این نوع خیمه‌ها به استودیو پرتابل نیز معروف هستند و درون خود دارای چند ردیف لامپ LED هستند و پس از باز کردن آن‌ها، شما یک محفظه مکعب شکل در اختیار دارید که تمامی دیواره‌های داخلی آن نقره‌ای‌رنگ و بازتاب‌دهنده نور هستند.

    این نوع از خیمه دارای ۴ رنگ پوشش پس‌زمینه قابل شستشو است که به‌راحتی درون آن نصب می‌شود و وقتی خیمه به‌طور کامل سرهم بندی شد، شما از طریق ۲ ورودی برای عکاسی از کالا در بخش کناری و بالایی می‌توانید از کالای خود عکاسی کنید.

    پس از انجام این مراحل فقط کافی است سیم خیمه را به برق وصل کنید و عکاسی را شروع کنید.

    درصورتی‌که سطح کالای شما براق باشد و مایل نباشید که نقاط نور مربوط به چراغ‌های LED روی سطح کالا دیده شوند، می‌توانید با نصب یک پارچه سفید که به همراه محصول ارائه‌شده بر روی قسمت قرارگیری لامپ‌ها، این مسئله را حل کنید.

    این راز ثبت عکس‌های باکیفیت تبلیغاتی و باکیفیتی بود که هرروز در سایت‌های رسمی شرکت‌های سازنده محصولات و نیز فروشگاه‌های اینترنتی می‌بینیم. عکاسی با ابزار مناسب آن‌چنان سخت نیست.

    نمونه‌هایی از چنین خیمه‌هایی را در ابعاد مختلف می‌توانید در فروشگاه اینترنتی پیکسل مشاهده کنید!

    یکی از نمونه‌های پرفروش و محبوب خیمه‌های دارای نور، خیمه‌های Life of Photo هستند که در ۳ سایز و قیمت‌های مختلف و با نام‌های زیر تولیدشده‌اند:

    منبع:

    زمان استفاده از فیلترهای پولاریزه چه وقتیست


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 157

    [ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 23:21 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه