close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    در عکاسی لازم است تا ابزارهای موردنظر را به کار گرفت در غیر این صورت نمی توان به خوبی نتایجی بدست آورد که موردتوجه همگان قرار گیرد و عکس های تاثیربرانگیزی باشد.

    انتخاب سه پایه و تک پایه یکی از مواردی است که هر عکاس در هر سطحی با آن مواجه خواهد بود. انتخاب یک سه‌پایه مناسب برای سبک عکاسی بارداری در آتلیه بارداری شما و کارایی که از آن انتظار دارید بدون اطلاع دقیق از مشخصات و قابلیت‌های سه‌پایه، ممکن نیست. در این مطلب قصد معرفی پنج سه‌پایه‌ و تک پایه‌ای را داریم که ممکن است در هنگام جستجو برای یافتن سه‌پایه مناسب به‌راحتی از کنار نام و تصویر آن‌ها بگذرید اما شاید با خواندن این مطلب متوجه شوید یکی از این پنج سه‌پایه و تک پایه، همان وسیله خاص موردنظر شما است:

    Vanguard Espod CX 204AGH : سه‌پایه‌ای ارزان با سر سه‌پایه‌ای سریع

    یکی از ضعف‌های سه‌پایه‌های ارزان‌قیمت عدم امکان جداسازی و تعویض سرسه‌پایه آن‌هاست. به همین دلیل پیش از انتخاب این سه‌پایه‌ها باید دقت کنید که سرسه‌پایه‌ای مناسب و کارآمد در اختیار داشته باشند. سه‌پایه ونگارد CX 204AGH از آن دسته‌از سه‌پایه‌های دارای سرسه پایه خاص است.

    سرسه‌پایه CX 204AGH زیرمجموعه بال‌هد یا توپی قرار می‌گیرد و به‌اصطلاح تپانچه‌ای (یا تفنگی) نامیده می‌شود. مزیت این سرسه‌پایه امکان تغییر سریع زاویه دوربین و رسیدن به زاویه دلخواه فقط یا یک حرکت است.

    سرسه پایه‌های تپانچه‌ای در بین حرفه‌ای‌ترین عکاسان نیز طرفداران خاص خود را دارند و نمونه‌های حرفه‌ای آن به‌صورت جداگانه برای نصب روی سه‌پایه‌های حرفه‌ای با قابلیت تعویض سر سه‌پایه به فروش می‌رسند.

    Slik Stand Pod 7 : یک مونوپاد همه‌کاره

    این محصول یکی از منو پادهای پرطرفدار و کارآمد بازار که دارای بال‌هد جداشونده است. بال‌هد همراه این مونوپاد امکان جداسازی و نصب روی سه‌پایه‌های حرفه‌ای را داراست. این تک‌پایه دارای یک سه‌پایه نگهدارندِ کوچک برای ثبات بیشتر در هنگام استفاده است. سه پایه همراه این تکه پایه در هنگامی‌که پایه‌هایش جمع می‌شوند حجم زیادی ندارد و هیچ خللی در کار استفاده از مونوپاد ایجاد نمی‌کند.

    نکته جالب در مورد این مونوپاد امکان نصب بال هد روی سه‌پایه آن است. این مونوپاد سه‌تکه در رنج قیمت بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان قرار دارد که با توجه به سرسه‌پایه جداشونده حرفه‌ای همراه آن، واقعاً به‌صرفه به نظر می‌رسد.

    Fotopro CT-5A : سه‌پایه چهارکاره! هم سه‌پایه، هم مونوپاد و . . .

    CT-5A یک سه‌پایه کاملاً حرفه‌ای و بسیار کارآمد است که توسط Fotopro سازنده‌ی خوش‌نام و خلاق لوازم عکاسی ساخته شده است. این سه‌پایه دارای حداکثر ارتفاع در حدود ۱٫۶ متر و تحمل وزن ۸ کیلوگرم است. سرسه پایه CT-5A جدا شوند و از نوع بال‌هد است. پایه‌های این سه‌پایه همانند اکثر سه‌پایه‌های حرفه‌ای ساخت Fotopro قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را دارا هستند.

    نکته جالب در مورد این سه‌پایه امکان جداسازی هر یک از سه‌ پایه‌های اصلی آن از تنه اصلی است. کاربر با جداسازی سرسه‌پایه و نصب آن روی یکی از پایه‌ها یک مونوپاد در اختیار خواهد داشت. یک سری پلاستیکی نرم برای نصب روی پایه نیز وجود دارد، که در صورت نصب آن روی یکی از پایه‌ها ، یک عصای پیاده‌روی در اختیار خواهید داشت!

    همچنین سه‌ پایه‏ ی کوتاه به همراه این سه‌پایه عرضه‌شده که در صورت نصب آن روی تنه اصلی یک سه‌پایه کوچک با ارتفاع کم را در اختیار خواهد داشت.

    RM-100-1 Flexible Tripod : کوچک و کارآمد

    مزیت این سه‌پایه نصبت به دیگر سه‌پایه‌های کوچک، قابلیت جداسازی کفی زیر دوربین از روی سه‌پایه است، یعنی مثل سه‌پایه‌های بزرگ‌تر، نیازی نیست که برای جداسازی سه‌پایه پیچ زیر دوربین را باز کنید، بلکه فقط کافی است با فشار دو دکمه روی سرسه پایه، با یک حرکت آن را به همراه کفی از سه‌پایه جدا کنید.

    Fotopro S3 Lite : سبک، سریع، مقاوم

    یک سه‌پایه سبک و کارآمد که دارای بال هد است. این سه‌پایه دارای دو مانت جداگانه برای نصب گوشی تلفن همراه و دوربین گوپرو نیز می‌باشد. مزیت این سه‌پایه علاوه بر ابعاد کوچک و وزن کم، شیوه جمع شدن پایه‌های آن است.

    قفل پایه‌های این سه‌پایه پیچی است و فقط در حدود یک‌چهارم دور می‌چرخد، به همین دلیل زمان باز کردن سه قسمت هر پایه فقط ۴ ثانیه خواهد بود. حداکثر ارتفاع این سه‌پایه ۱۲۷ سانتیمتر است و اگر به دنبال یک سه‌پایه مستحکم و سبک هستید، انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

    *تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب، در هنگام نگارش در فروشگاه پیکسل موجود است.

    این موارد می توانند کمک شایانی برای شما در عکاسی باشند.

    منبع:

    پولاروید OneStep2 از راه رسید


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 231

    [ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 23:22 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه