close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    مسلما همه دوست دارن که توی عکساشون خوب بیفتن ، اما نکته ای که وجود داره اینه که برای خوش عکس بودن باید یکسری نکات رو در عکس انداختن چه در منزل با گوشی خودتون و چه در آتلیه عکاسی رعایت کنید .

    نزدیک نود درصد اشخاص سه رخ سمت چپشون با سه رخ سمت راستشون متفاوته و اگر زمانی که میخوایم عکس بندازیم سه رخ زیباترمون رو بشناسیم حتما عکس خیلی زیباتری رو هم در نتیجه ی عکاسی خواهیم داشت. خیلی پیش اومده که به آتلیه عکاسی از نوزاد مراجعه کردیم و کلی وقت و هزینه صرفش شده و در نهایت دیدیم اونچه که میخواستیم در خروجی کارمون حاصل نشده علت این قضیه این هست که خودمون شناخت کاملی از زوایای خوش عکس چهرمون نداریم و این موضوع رو کاملا به عهده ی عکاسی میزاریم که هیچ شناختی از زوایای خوش عکس چهره ی ما نداره .

    وظیفه ی عکاس در آتلیه عکاسی بیشتر نورپردازی حرفه ای و عکاسی تخصصیه و اگر از چهره خودمون توی عکسا خوشمون نمیاد این موضوع هیچ ربطی به عکاس و آتلیه عکاسی نداره پس بهتره برای عکس انداختن به عکاس کمک کنیم تا بتونه خروجی قابل قبولی برای ما داشته باشه.

    نکته دیگه ای که باعث میشه خوش عکس باشیم و در عکس ها زیباتر به نظر برسیم، اینه که ریلکس باشیم ، به زبان ساده اگر بخوام توضیح بدم باید بگم که اون ژستی که فکر میکنیم باید بگیریم تا عکس گرفتن تموم بشه باعث میشه که خیلی خشک جلوی دوربین عکاس ظاهر بشیم. این استرسی که وقت عکاسی به ساغ سوژه ها میاد قاتل عکس خوبه و زمانی یه عکاس میتونه خروجی خوبی برای عکس هاش داشته باشه که سوژه ای که داره ازش عکاسی میکنه ریلکس باشه، علت بذله گویی عکاسانی که در کار خودشون شهرت خاصی برای گرفتن عکس های خوب دارن همین موضوعه که جو خشک و استرس بار فضای آتلیه عکاسی رو برای سوژه ای ذکه دارن ازش عکس میگیرن خیلی ریلکس تر میکنن و این موضوع در درجه اول به خروجی خودشون کمک میکنه.

    اگر نمیتونید هنگام عکس گرفتن ریلکس باشید سعی کنید برای چند ثانیه چشماتون رو ببندید و یه نفس عمیق بکشید و به اتفاقات و نکاتی که میتونه شما رو از یه جو خشک و عصبی بیرون بکشه و به یه دنیای پر انرژی و ریلکس هدایت بکنه فکر کنید.

    نکته ی بعدی که باعث میشه توی عکس طبیعی تر بیفتید اینه که قبل از اینکه اولین عکس رو بندازید چند دقیقه توفضای پر از نور آتلیه عکاسی زمان بگذرونید تا چشمتون به نور حاکم در فضای پر نور آتلیه عادت کنه ، این باعث میشه که مردمک چشمتون هم ریلکس بشه و چشماتون رو دیگه توی عکس ها بخاطر حجم زیاد نور محیط جمع نکنید و این خودش بسیار زیاد به خوش عکس افتادن شما کمک خواهد کرد.

    برای عکاسی از نوزاد و کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟


    برچسب ها:عکاسی، دنیای عکاسی، لنز، انواع لنزها، دوربین عکاسی، بهترین لنزهای دوربین،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 157

    [ شنبه 16 دی 1396 ] [ 15:09 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه