close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    حتما بارها با خود فکر کرده اید که چرا برخی از زنان باردار به آتلیه بارداری میروند و از بارداری خود عکس میگیرند .

    آن ها به دنبال جدیدترین ژست های بارداری هستند یا موضوع چیزی فراتر از یک یا چند فیگور عکس بارداری در آتلیه تخصصی بارداری است.

    احتمالا در بیشتر اوقات آنها را درک نکرده ایم چرا که در عکس های بارداری یک خانم در به هم ریخته ترین دوران زندگی خودش است.

    صورت و بدن پف کرده.

    پس چه چیز باعث شده است عکاسی بارداری جزو مهمترین عکس های دوران زندگی دو نسل گردد.

    ما در این مقاله ده دلیل خوب برای داشتن عکس های بارداری به شما میدهیم . عکس های بارداری در آتلیه بارداری.


    با ما دلایل عکس های بارداری همراه باشید !


    1.این دوران بارداری از خاص ترین لحظات زندگی شما و همسرتان است . منتظر یک نوزان کوچولو بودن. به محض بارداری و با گذشت چند هفته هورمون هایی در بدن فرد باردار ترشح می شود که عشق ابدی بین مادر و فرزند را بوجود می آورد. مادران باردار این احساس را به درستی درک کرده و میشناسند.

    عکس بارداری حاصل این بی قراری است. انتظار شیرین.


    2.عکس های بارداری از آن دسته از عکس های خصوصی ای هستند که میتوانید از آنها در طراحی دیوارهای اتاق خواب شخصی تان استفاده بکنید . بهترین ژست و فیگور های بارداری . عکس های دو نفره بارداری با همسر. نورپردازی در عکس بارداری و خلاصه جدیدترین ژست های عکاسی بارداری ایرانی.


    3.از عکس های بارداری میتوانید در اول آلبوم عکس نوزادتان نیز استفاده بکنید .بهترین آتلیه بارداری شهر شما می داند چطور تصاویری تولید کند که با تکرار آن و چیدن مجدد همان دکور باردرای نوزاد را چند ماه بعد در محل مناسب عکاسی کند که دو عکس بارداری و عکس نوزادی مکمل هم باشند. این موضوع میتواند مقدمه ی آلبوم رشد باشد.


    4.در آینده میتوانید از عکس باردرای خود در آتلیه تخصصی بارداری را استفاده بکنید ، میتوانید آنها را به فرزندانتان نشان بدهید و آنها را از وضعیت چندین سال پیش خود آگاه کنید . داستان های جذابی برای کسانی که راوی های عشق هستند محیا است که تصویر این داستان ها همان عکس های آتلیه بارداری است.


    5.میتوان از تمام بارداری های خود عکس تهیه کنید و آنها را با یک دیگر مقایسه کنید . خیلی عجیب است که انسان در مسیر تکامل خود دچار تغییر می شود و این مقایسه ها جذاب است.


    6.خاطره می سازیم. ذهن انسان فراموش کار است و هیچ متریالی مثل عکس این نسیان را به خوبی جبران نمی کند. عکس بارداری از مهمترین عکس های دوران زندگی هر انسانی است.

    7.آثار هنری تولید می کنیم. همه ما نیازمند تزیین هستیم. مجسمه تابلو و ... چه چیز بهتر از یک عکس فوق حرفه ای بارداری می تواند زینت بخش فضا های خصوصی ما در منزل باشد. تجربه نشان داده تاثیر گذاری یک تابلو عکس معمولی به مرور کم می شود. ولیکن تنها کالای جهان که بی شک در فاصله پنج سال و ده سال و بیست سال مداوم در حال ارزشمنتر شدن است عکس است. بخصوص عکس بارداری.

    8.به کودک خودتان می گویید که چقدر برایش ارزشمند بودید که حتی پیش از آمدن نیز منتظرش بودید. بچه ها عاشق داستان هایی هستند که در آن قهرمان قصه هستند.

    9.در دنیای امروز پاسخگویی به سوالات پیچیده و فلسفی کودکان بسیار سخت است. در دنیای روانشناسی آموزش های جنسی و پاسخ مناسب و قابل فهم برای کودک از ضروریات رشد و از مهمترین عوامل برای جلوگیری از شوک های دوران بلوغ است.

    مثلا زمانی که کودک شما از شما نحوه به دنیا آمدنش را خواست اینگونه عمل کنید.

    یک دانه لوبیا را در گلدان بکارید و به ان مدتی آب دهید. روییدن گیاه را به تولد فرزند تشبیه کنید و به او بگویید بابا دانه ای را در من کاشته که تو از آن متولد شدی.

    با داستان سرایی هم جواب صحیحی به موضوع داده اید و هم به قدر فهم کودم سخن گفته اید.

    10.به خودتان اهمیت داده اید. انسان باید در هر شرایطی خودش را دوست داشته باشد. فقر دنیای امروز بی تفاوتی انسان نسبت به خودش است. آتلیه بارداری بن سای به خوبی تجربه کرده است که چقدر حال خوبی از کسانی که خود را دوست دارند دریافت کرده است. انسانی که خودش را دوست دارد دیگران را نیز دوست خواهد داشت.

    سانحه رانندگی در محور بندرعباس - رودان سه کشته و یک مجروح بر جا گذاشت


    برچسب ها:آتلیه بارداری، عکاسی بارداری، عکس بارداری، آتلیه عکاسی بارداری، بهترین آتلیه بارداری، آتلیه بارداری شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 202

    [ شنبه 16 دی 1396 ] [ 15:10 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه