close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    چرا باید برای عکاسی تبلیغاتی سرمایه‎گذاری کنیم؟
    مصرف‎کنندگان ذهنی بصری دارند. برای موفقیت در بازار امروز، شرکت‎ها باید در دستیابی به طبیعت بصری افراد موفق عمل کنند. نه تنها این، بلکه مصرف‎کنندگان نیز روز به روز بیشتر به مسائل بصری رو می‎آورند. بازاریابان با تاثیرگذاری بر ذهن یک مخاطب تنها چندین میلی ثانیه فاصله دارند. تنها تصاویر و پیام‎هایی که موفق به متمایز بودن از سایرین می‎شوند می‎توانند به طور کامل توجه مصرف‎کننده را جلب کنند. مصرف‎کنندگان روزانه با تبلیغات بمباران می‎شوند به نحوی که آمار نشان داده است:
    • 40 سال قبل مصرف‎کنندگان روزانه تقریبا در معرض 500 تبلیغ قرار می‎گرفتند
    • امروزه این عدد تقریبا 10 هزار تبلیغ در یک روز است.
    چه تعداد از این ده هزار تصویر آن‎قدر قوی تاثیر خود را می‎گذارند که در ذهن مصرف‎کنندگان جا ‎گیرند؟ چه تعداد از آن‎ها توجه او را به اندازه کافی طولانی جلب می‎کنند تا به خواندن محتویاتی که در ادامه آمده است، ترغیب شود؟ مهارت یک عکاس تبلیغاتی این‎جا خودنمایی می‎کند یعنی گرفتن تصویری که بتواند این مقدار توجه را به دست آورد.
    تحقیقات اخیر در خصوص عکاسی تبلیغاتی از این گفته پشتیبانی می‎کند. اگر در رابطه با قدرت تصاویر در تبلیغات شک دارید، سری به آمار و نتایج تحقیقات می‎زنیم:
    • مقالاتی که دارای تصاویر مرتبط با محتوای خود هستند به نسبت مقالات بدون تصویر 94 درصد بیشتر دیده می‎شوند.

    تاثیر عکاسی در افزایش فروش قسمت سوم


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 190

    [ پنجشنبه 20 دی 1397 ] [ 18:56 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه