close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    علاقه به عکاسی طی سالیان اخیر به شدت رو به افزایش است و افراد زیادی تمایل دارند این هنر لطیف و لذت بخش را تجربه کنند. کلیدی ترین ابزار این هنر ، دوربین است که انتخاب مناسب ترین مدل آن ، نیاز به کمی حوصله و تحقیقات اجمالی دارد.
    دوربین‌های حرفه‌ای باقابلیت تعویض لنز در چند سال اخیر دست خوش تغییرات زیادی شده‌اند که مهمترین آنها ، کاهش نسبی قیمت است. این محصولات که پیش‌تر تنها عکاسان حرفه‌ا‌ی را هدف اصلی خود قرار داده‌ بودند، اکنون با ارایه‌ی امکانات و قابلیت‌های پیشرفته عکاسی با تنظیمات خودکار، قصد جلب نظر تمامی اقشار و کاربران را دارند. رابط کاربری بهتر و مود عکاسی خودکار با فوکوس سریع و پیشرفته را از جمله پیشرفت‌های این دسته از دوربین‌ها به نسبت به گذشته می‌توان عنوان کرد. در کنار موارد ذکر شده، دوربین‌های حرفه‌ای با قابلیت تعویض لنز هم‌چنان به طیف وسیعی از کلید‌های کنترلی و قابلیت اعمال تنظیمات دستی مجهز هستند تا عکاسان حرفه‌ای نیز بتوانند با اعمال تنظیمات دلخواه بهترین نتایج را ثبت کنند. عکاسی کودک

    پیش‌تر دوربین‌های حرفه‌ای را تنها نمونه‌های مجهز به آینه یا DSLR تشکیل می‌دادند. کانن، نیکون، پنتاکس و سونی را می‌توان سلاطین این رده از دوربین‌ها دانست. اما سایر تولیدکنندگان که از این روند رضایت چندانی نداشتند، دوربین‌های بدون‌ آینه یا Mirrorless و مجهز به سنسو‌ر‌های میکرو چهار سوم (micro four third) را توسعه و به بازار عرضه کردند. پاناسونیک، المپوس، سونی و سامسونگ سردمداران تولید دوربین‌های بدون آینه هستند. آتلیه بارداری

    تمامی دوربین‌های این راهنمای خرید از قابلیت تعویض لنز بهره مند هستند و به همین دلیل در طول مقاله به اختصار آن‌ها را (ILC (Interchangeable Lens Cameras می‌خوانیم. دوربین‌های ILC برای عکاسان ابتدایی، به سنسور‌های APS-C یا میکرو چهار سوم مجهز هستند و تمامی آن‌ها توانایی عکاسی با فرمت خام RAW را دارند. با این که سنسور‌ بزرگ‌تر به معنی پتانسیل بهتر در عکاسی و عمق میدان بیش‌تر است، اما تفاوت سنسورهای APS-C و میکرو چهار سوم قابل توجه نیست. در این رده‌ی قیمتی اکثر نمونه‌های بدون آیینه از منظره‌یاب بهتری نسبت به رقبای خود برخوردارند. اگر بیشتر زمان عکاسی خود را در شرایط نوری مساعد خواهید گذراند، پیشنهاد می‌کنیم که نمونه‌های بدون آینه و مجهز به منظره‌یاب‌های الکترونیکی با کیفیت را در کنار دوربین‌های DSLR مجهز به منظره‌یاب چشمی، به صورت گزینه‌‌ای جدی در نظر بگیرید.

    سیستم‌های فوکوس خودکار نیز یکی دیگر از مواردی است که در دوربین‌های حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت است. با این که تمامی محصولات موجود توانایی فوکوس دقیق و سریع را دارند، اما تنها تعداد اندکی از محصولات توانایی تعقیب موثر سوژه را به عکاس می‌دهند. این موضوع برای عکاسی از سوژه‌های متحرک مانند کودکان، پرندگان یا مسابقات ورزشی بسیار بااهمیت است.

    اگر قابلیت تشخیص چهره در اولویت‌های شما قرار دارد، جواب شما در قبال خرید کدام دوربین بسیار ساده خواهد بود؛ به دنبال نمونه‌های بدون آینه باشید. DSLR های رده‌ی بتدایی هنوز هم توانایی تشخیص چهره را در منظره‌یاب خود ندارند و تنها از طریق لایو ویو می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید. در نهایت هم عملکرد DSLRها در این بخش حتی نزدیک به دوربین‌های بدون آینه نیست.
    منبع:

    عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت دوم


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 102

    [ دوشنبه 8 بهمن 1397 ] [ 23:26 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه