close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    در ادامه لیست بهترین دوربین‌های ILC با قیمت پایین و مناسب برای عکاسان ابتدایی را معرفی و در نهایت بهترین گزینه‌ها را اعلام خواهیم کرد. تمامی دوربین‌های این مقاله قیمتی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار دارند؛ البته بعضی از انواع موجود در بازار ایران قیمت به مراتب بیشتری نسبت به برچسب قیمتی خود در خارج از کشور دارند و تا حدود زیادی ارزش خرید خود را از بین برده‌اند.عکاسی نوزاد
    همچنین در نظر داشته باشید که بهترین گزینه‌ی اعلام شده، همواره بهترین گزینه‌ی موجود در تمام مناطق کشور نخواهد بود. تعداد لنز‌ها و لوازم جانبی موجود در کنار قیمت، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکاتی است که با توجه به محل زندگی خود، باید همواره مد نظر داشته باشید.
    دوربین نیکون D3300
    D3300 دوربین ILC رده‌ی ابتدایی نیکون است که بهینه‌سازی‌های زیادی را نسبت به نسل گذشته‌ی خود تجربه کرده است. این دوربین از همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی CMOS موجود در D3200 بهره می‌برد. اما پردازشگر جدید، منظره‌یاب چشمی بزرگ‌تر و امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080Pو نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نقاط برتری D3300 نسبت به نسل گذشته خود است. عمر باتری در این دوربین نیز به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است. عکاسی بارداری

    همانطور که از دوربین‌های حرفه‌ای رده‌ی ابتدایی انتظار می‌رود، کیفیت تصاویر JPEG نیکون D3300 بسیار خوب است و رنگ‌ها به خوبی پردازش می‌شوند. البته در نظر داشته باشید لنز ۵۵-۱۸ میلی‌متری تعبیه شده همراه دوربین امکان بهره بردن از تمام توان سنسور را فراهم نمی‌کند و به همین دلیل قویا توصیه می‌شود که تهیه‌ی لنزی باکیفیت‌تر را در نظر داشته باشید. این مساله در تمامی دوربین‌های ILC صادق است خرید لنزی مناسب به میزان خرید دوربین از اهمیت برخوردار است. اگر الگوریتم پردازش تصاویر و حذف نویز را بیش از حد دانستید، می‌توانید با عکس‌برداری با فرمت خام و ‌پس‌پردازش شخصی عکس‌های به مراتب بهتری تهیه کنید. عملکرد D3300 در شرایط نوری ضعیف فوق‌العادده است و بهترین کنترل نویز را در این کلاس از دوربین‌ها دارد. همچنین گستره‌ی دینامیکی عالی سنسور به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات زیادی را در سایه‌ها مشاهده کنید.

    رابط کاربری ساده‌ی نیکون علاوه بر افرادی که پیش‌تر با دوربین‌های این برند به عکاسی پرداخته‌اند، برای عکاسان آماتور که از نمونه‌های خانگی به ILCها روی آورده‌اند نیز بسیار مناسب و کاربردی طراحی شده است و به زودی به آن تسلط خواهند یافت. البته نمی‌توان از ضعف این دوربین در داشتن تنها یک حلقه‌ی کنترلی (dial) تنظیمات چشم‌پوشی کرد. اندازه‌ی منظره‌یاب در D3300 نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت محسوسی داشته است. نیکون سعی کرده است با حذف امکانات مختلف قیمت این دوربین را در حد پایینی نگه دارد. به همین دلیل شاهد تنها ۱۱ نقطه‌ی فوکوس در D3300 هستیم که این مساله بخش اندکی از قاب تصویر را پوشش می‌دهد. مانند سایر DSLRهای این رده، D3300 نیز توانایی تشخیص چهره‌ها را در منظره‌یاب خود ندارد. اگر عکاسی از طریق نمایشگر دوربین اولویت شما است، سیستم فوکوس تشخیص تضاد D3300 توانایی رقابت با فوکوس‌های سریع‌تر رقبای بدون آینه‌ی این دوربین را ندارد. در بخش فیلمبرداری نیز به لطف رزولوشن 1080P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه کمبودی نخخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که امکان اعمال تنظیمات دستی حین فیلمبرداری در این دوربین بسیار محدود است.

    عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت سوم


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 217

    [ دوشنبه 8 بهمن 1397 ] [ 23:27 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه