close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    کانن EOS M3
    کانن M3 از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C با سیستم فوکوس خودکار هیبریدی ۴۹ نقطه‌ای به کار رفته در 760D بهره می‌برد. تمامی قابلیت‌های مذکور در بدنه‌ای کوچک و با طراحی مشابه با نمونه‌های بدون آینه انجام شده است. کانن در نسل جدید سری M دکمه‌‌های کنترلی بیشتری را تعبیه کرده است تا اعمال تنظیمات دستی ساده‌تر فراهم شود. نمایشگر لمسی این دوربین نیز توانایی چرخش تا ۱۸۰ درجه به سمت بالا برای ثبت عکس‌های خودگرفت (سلفی) و چرخش ۴۵ درجه‌ای به سمت پایین برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط خاص، دارد.سالن تولد کودک

    M3 فاقد منظره‌یاب داخلی است اما می‌توانید به وسیله‌ی کفشک اتصال لوازم جانبی از نمونه‌های مخصوص کانن مانند EVF-DC1 بهره ببرید. در زمینه‌ی کیفیت عکس‌های JPEG، کانن M3 عملکرد مشابهی با T6s و T6i را دارد که این مساله به معنی رنگ‌های زیبا و پردازش بسیار خوب تصاویر است. در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد این دوربین در بالاتری سطح گروه قرار دارد و نویز اندکی را در ایزو‌های بالا مشاهده می‌کنیم. با این حال می‌توان از تصاویر با فرمت خام RAW به عنوان نقطه‌ی ضعف این دوربین نام برد. اگر عموما عادت به عکاسی با فرمت JPEG را دارید، M3 گزینه‌ی مناسبی است اما در صورتی که علاقه به پردازش شخصی عکس‌های را دارید، تا حدودی خود را محدودی خواهید یافت. آتلیه کودک
    کانن M3 در زمینه‌های فیلمبرداری عملکرد متوسطی دارد و در رزولوشن 1080P تنها از نرخ استاندارد ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. در صورت علاقه، می‌توانید حین فیلمبرداری بازه‌ی گسترده‌ای از انواع تنظیمات را به صورت دستی در M3 تغییر دهید. جک ۳.۵ میلی‌متری میکروفن نیز در این دوربین تعبیه شده است. از سایر امکانات EOS M3 می‌توان به وای‌فای، NFC، فلاش داخلی و توانایی عکاسی پیاپی با نرخ ۴.۲ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

    با این که M3 از لحاظ قیمت و ابعاد بدنه برتری‌های زیادی نسبت به برداران سری Rebel خود دارد، اما از سوی دوربین‌های بدون آینه تحت فشار زیادی قرار گرفته است. دوربین‌های بدون آینه زیادی با قابلیت فیلمبرداری بهتر، فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تر، منظره یاب داخلی و قیمت برابر با M3 وجود دارند.

    نقاط قوت

    سایز کوچک بدنه
    ارگونومی خوب در کنار کلید‌های کنترلی کاربردی
    تصاویر JPEG بسیار خوب
    عملکرد ایده‌آل در شرایط نوری کم

    نقاط ضعف

    نبود منظره‌یاب
    تعداد لنز‌های محدود
    تعقیب سوژه‌ی ضعیف نسبت به رقبا
    ضعف گستره‌ی دینامیکی در تصاویر با فرمت خام

    دوربین سونی آلفا a6000

    دوربین بدون آینه سونی a6000 به سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسلی APS-C مجهز شده است و از امکانات زیادی اعم از فوکوس خودکار هیبریدی، منظره‌یاب الکترونیکی، حلقه‌های کنترلی دوگانه و نمایشگر چرخشی بهره می‌برد. با وجود گذشت مدت زمان زیادی از معرفی این دوربین، اما a6000 هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های بازار در بازه‌ی قیمتی خود است. این مساله بدین معنی نیست که a6000 در هر زمینه‌ای رقبای خود را شکست می‌دهد؛ اما قابلیت‌های ممتاز و عملکرد ایده‌آل در تمامی بخش‌های این دوربین را به گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خانواده‌ها و عکاسان مبتدی تبدیل کرده است.

    عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت 6


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 236

    [ سه شنبه 9 بهمن 1397 ] [ 23:24 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه