close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    نقاط قوت
    بالاترین میزان از رزولوشن در این رده از دوربین‌های عکاسی
    تصاویر ایده‌آل در شرایط نوری ضعیف
    ثبت کلیپ‌های ویدیویی با رزولوشن 4K
    نمایشگر لمسی با حلقه‌های کنترلی دوگانه
    بهترین عملکرد فوکوس خودکار در این رده‌ از دوربین‌ها
    نقاط ضعف
    نبود منظره‌یاب
    نسبت کراپ ۲.۴ برابر در کلیپ‌‌های 4K
    تنها با لنز‌های کمیاب و گران سری S سامسونگ می‌توان بهترین خروجی را از این دوربین گرفت.
    دوربین المپوس OM-D E-M10 II
    المپوس E-M10 II جایگزین نمونه‌ی توانمند E-M10 شده است. دوربین‌های میکرو چهار سوم به سنسو‌ر‌های پیشرفته ‌ی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار بدنه‌ای زیبا، دکمه‌های کنترلی متعدد، منظره‌یاب با کیفیت و تعداد زیادی قابلیت برای عکاسان حرفه‌ای، مجهز شده‌اند. E-M10 II همانند نسل گذشته‌ی خود امکانات دوربین‌های پیشرفته را با قیمتی مناسب در اختیار عکاسان آماتور و ابتدایی قرار داده است. لرزشگیر ۵ محوره، نمایشگر لمسی و شاتر الکترونیکی بخشی از این امکانات هستند. یکی از نقاط قوت المپوس E-M10 II نسبت به نسل پیشین آن، تجهیز به سیستم کمکی فوکوس جدید است که علاوه بر افزایش دقت، باعث افزایش عمق میدان می‌شود. این قابلیت در نتیجه‌ی خروجی عکاسی ماکرو و منظره‌ها تاثیر بسیاری خواهد داشت. عکاسی نوزاد

    E-M10 II از سنسور و پردازنده‌ی مشابه با E-M10 و E-M5 II بهره می‌برد و بدین ترتیب همانطور که انتظار می‌رفت، کیفیت عکس‌های JPEG و RAW تحسین برانگیز هستند. این دوربین با نوردهی مناسب و پردازش خوب تصاویر زیبایی به همراه رنگ‌های لذت‌بخش و نویز اندک را تولید می‌کند. تصاویر JPEG در E-M10 II علاوه بر نویز اندک از جزئیات زیادی برخوردار هستند و همانطور که پیش‌تر اشاره کرده‌ایم، دوربین‌های المپوس زیباترین رندر رنگ‌ها در میان تمامی برند‌ها انجام می‌دهند و قطعا از آن لذت خواهید برد. آتلیه کودک
    در زمینه‌ی فوکوس خودکار و در حالت عکاسی معمولی E-M10 II با سرعت و دقت بالایی به فوکوس بر سوژه‌ی مورد نظر می‌پردازد. تشخیص چهره نیز به خوبی انجام می‌شود و تقریبا بدون تاخیر اقدام به فوکوس بر چهره‌ها می‌کند. اما عملکرد خوب فوکوس E-M10 II، در حالت عکاسی پیاپی از بین می‌رود. البته با تعداد اندک نقاط تشخیص فازی به همراه تشخیص ناکار‌آمد تر عمق نسبت به رقبا، این مساله چندان هم دور از ذهن نبود.

    در زمینه‌ی فیلمبرداری E-M10 II توانایی ثبت کلیپ‌هایی با رزولوشن 1080P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در بیت‌ریت بسیار خوب برابر با ۷۷ مگابیت بر ثانیه دارند. عملکرد سیستم لرزشگیر نیز بسیار موثر است و تصاویر بدون لرزش و بسیار روان ثبت می‌شوند. اگر اعمال تنظیمات دستی در حین فیلمبرداری از اولویت‌های شما است، باید بدانید که E-M10 II در این زمینه شما را ناامید خواهد کرد. هم‌چین قابلیت‌هایی مانند الگوی گورخر برای هشدار نوردهی بیش از حد، تنظیم سطوح صدا و عدم تجهیز به ورودی میکروفن خارجی، در E-M10 II تعبیه نشده‌اند.

    المپوس E-M10 II گزینه‌ی ایده‌آلی برای آن دسته از افراد است که به دوربین میکرو چهار سوم توانمندی احتیاج دارند. هم‌‌چنین عکاسان حرفه‌ای که به دنبال محصولی سبک و کوچک به عنوان دوربین دوم هستند، می‌توانند E-M10 II را در نظر داشته باشند. در هر صورت با خرید دوربین میکرو چهار سوم رده‌ی ابتدایی المپوس کیفیت بسیار خوبی نسبت به مبلغ پرداختی خود دریافت خواهید کرد.
    نقاط قوت
    ارگونومی خوب
    نمایشگر لمسی
    لرزشگیر ۵ محوره
    منظره‌یاب باکیفیت
    نقاط ضعف
    رابط کاربری ضعیف و منو‌های گیج کننده
    فوکوس خودکار ضعیف به خصوص در عکاسی پیاپی

    عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت 9


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 225

    [ چهارشنبه 10 بهمن 1397 ] [ 23:22 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه