close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    پاسخ عکاسان معروف تاد هایدو، استفن شور و مارتا کوپر به پرسش‌های سایت عکاسی
    اختصاصی سایت عکاسی – از زمانی که فعالیت اینستاگرام به عنوان رسانه‌ای متکی بر عکس آغاز شد، پرسش‌های مختلفی درباره‌ی ماهیت عکاسی در اینستاگرام و تأثیرگذاری این روش ارتباطی بر کلیت عکاسی مطرح شد. به ویژه پس از آن‌که عکاسانی معروف و حرفه‌ای نیز با کارکرد‌هایی متفاوت در آن شروع به فعالیت کردند. در این راستا، پرسش‌هایی را برای تعدادی از عکاسان معروف و شناخته‌شده‌ که در اینستاگرام نیز حساب کاربری دارند، ارسال کردیم تا دیدگاه این عکاسان را درباره‌ی اینستاگرام و تاثیرات آن بر عکاسی جویا شویم. در ادامه، ابتدا پرسش‌هایی را مشاهده می‌کنید که به صورت مشترک برای این عکاسان فرستاده شده و پس از آن، پاسخ‌های عکاسان را در این بخش و بخش‌های آتی، بدون ترتیب خاصی در درج اسامی، می‌توانید بخوانید. لازم به ذکر است پرسش‌ها اواخر خردادماه ۱۳۹۷ برای عکاسان فرستاده شده و تصاویر و اطلاعات حاضر مربوط به بازه‌ی زمانی فوق است. عکاسی کودک
    پرسش‌ها: آتلیه نوزاد
    ۱. ممکن است نظر شما را درباره‌ی اینستاگرام به عنوان رسانه‌‌ای برای به اشتراک‌گذاری عکس بدانیم؟
    ۲. از دیدگاه شما اینستاگرام در عکاسی معاصر چه نقشی ایفا می‌کند؟
    ۳. شما برای چه مقاصدی در اینستاگرام، عکس به اشتراک می‌گذارید؟
    ۴. درباره‌ی کسانی که شهرت و هم‌چنین راه خود در عکاسی را از طریق به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینستاگرام پیدا می‌کنند چه نظری دارید؟
    تاد هایدو
    حساب کاربری: Toddhido
    تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام: ۶۸.۷ هزار نفر
    میانگین حدودی تعداد لایک در هر پست: ۳۰۰۰ لایک
    پاسخ‌ها:
    ۱. ابتدا، اینستاگرام را دوست نداشتم، چون فکر می‌کردم که این رسانه در واقع ماهیت اصلی عکاسی را از بین می‌برد. از آن زمان، احساس من نسبت به اینستاگرام کمی تغییر کرده است. از موقعی که فعالیتم را در اینستاگرام با ایجاد حساب کاربری‌ام و به اشتراک گذاشتن تصاویر اینستامتیکی [۱] که می‌ساختم، شروع کردم، که این ‌کار تقریبا مانند تغذیه کردن چیزی با دی اِن اِی خودش است، چیزی جالب شکل‌ گرفت. پس از مدتی ارزش واقعی این رسانه را که ایجاد ارتباط بالقوه با افراد زیادی از سراسر جهان بود را درک کردم.
    ۲. تا آن‌جایی که اطلاع دارم، در درجه‌ی اول به عنوان ابزاری تبلیغی از اینستاگرام استفاده می‌کنم. هم‌چنین اینستاگرام را راهی برای دیدن آثار افرادی می‌بینم که در نبود اینستاگرام شانسی برای دیدن‌شان نداشتم.
    ۳. فهمیده‌ام که می‌توانم با اینستاگرام،دوربین چیز‌هایی را که به آن‌ها علاقه‌مندم و هم‌چنین تصاویر پشت‌صحنه‌ی بیشتری از فرایند کاری‌ام را با مخاطبانم به اشتراک بگذارم. من تنها درباره‌ی رابطه‌ی خودم با این رسانه صحبت می‌کنم، اما معتقدم که افرادی نیز هستند که از آن استفاده‌ای جهت ثبت خاطرات دارند که به نظرم به شرطی که در آن زیاده‌روی نشود (مانند وقتی که این‌ کار از خودشیفتگی ناشی ‌شود)، جالب است. هر چه باشد، اینستاگرام احتمالاً چیزی است که «سلفی‌ها» را به پدیده‌ای رایج تبدیل کرد و جایگاهش را تا حدی بالا برده است که امروزه به عنوان واژه‌ای در فرهنگ‌های لغت جدید وجود دارد. همچنین اینستاگرام این قدرت را دارد که جهانی را که ما می‌شناسیم در جهتی بهتر یا بدتر تغییر دهد.
    منبع:
    عکاسان معروف جهان درباره‌ی اینستاگرام چه می‌گویند؟ ـ بخش دوم


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 123

    [ دوشنبه 29 بهمن 1397 ] [ 22:24 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه