close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    – عکس بارداری در فضای باز

    عکاسی در آتلیه بارداری ویژگی های خوبی دارد، من منکر آن نیستم.آتلیه بارداری به این خاطر که دارای حریم خصوصی است عالیست، به ویژه اگر قصد داشته باشید با کمترین پوشش از بدنتان عکس بگیرید.اما ویژگی های خاصی در عکاسی بیرون از استدیو وجود دارد؛ زیبایی های طبیعی زنی که آماده است تا یک زندگی جدید را خلق نماید بهتر نمایان می شود و همچنین قرار گرفتن او در فضای باشکوه بیرون به طور ساده ای مهیج است.

    عکس بارداری
    ۲ – عکس بارداری در خانه

    وقتی از مادر در خانه خودش عکاسی می کنید به او اجازه می دهید تا راحت باشد و حالت هایی بگیرد که در جای دیگری نمی تواند بگیرد. این دلیل خوبیست تا عکاسی بارداری را درخانه انجام دهید.من به عنوان یک عکاس احساس می کنم که وظیفه دارم به کیس عکاسی ام کمک کنم تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش نماید. مهم نیست عکاسی کودک در چه مکانی انجام شود. برای من انجام این کار یک بخش اساسی از موفقیت کارم محسوب می شود.

    به هرحال زوج ها عاشق آن هستند که تصویری از جایی داشته باشند که در آن زندگی کرده اند و حالا قرار است یک زندگی جدید به آن وارد شود. من تاکنون عکاسی دو نسل از بچه ها را انجام داده ام و عکس های زیبایی از آن ها در خانه اشان قبل از آنکه پا به آنجا بگذارند گرفته ام. عکس های موردعلاقه من آن عکس های ساده ای هستند که مادر در خانه خودش روی مبل راحتی اش لم داده و دستهایش را دور شکم برآمده اش حلقه کرده است.
    ۳ – سادگی

    مهم نیست در کجا، استودیو ، بیرون یا در خانه، بلکه مهم این است که اطراف مادر را تا حد امکان ساده نگه دارید. زیبایی یک مادر که چشم انتظار تولد فرزندش است به خودی خود یک معجزه زیبا محسوب می شود.برای زیبا جلوه کردن در عکس بارداری نیاز به چیز اضافه ای ندارید. هرچیز اضافه که در تصویر وجود دارد و حواس بیننده را از مادر پرت می کند باید حذف شود. درمورد پس زمینه تصویر دقیق باشید.
    ۴ – به مادر کمک کنید که احساس زیبایی کند

    عموما زنها در زمان بارداریشان چندان حس زیبایی و جذابیت ندارند. اما تنها به این خاطر که زن باردار خود را جذاب نمی داند، به این معنی نیست که او زیبا و طبیعی نیست. این حس بد را از او دور کنید و به او حس زیبا بودن ببخشید.

    یکی از بهترین راه ها صحبت کردن در حین عکاسی است. خیلی مناسب است اگر جملاتی از قبیل: “چه زیبا!”، “چه دوست داشتنی!” ،” بله اینطوری عالی است” به کار ببرید. به هرصورت دراین باره حواستان جمع باشد و به کیس عکاسی اتان توجه داشته باشید. موفقیت در این زمینه به شخصیت شما بستگی دارد، اما همچنین می توانید به او کمک کنید تا حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد. اینکه او حس زیبایی کند باعث می شود خوشحال و زیبا به نظر برسد. این یک معادله ساده است.
    ۵ – روابط را نشان بدهید

    بچه های تازه وارد معمولا وارد خانواده ای می شوند که در آن عشق و صمیمیت وجود دارد.من همواره تلاش می کنم تا احساسات دوجانبه زوج را در عکس بارداری بگنجانم، چراکه اینکه با یک نفر یک زندگی جدید به وجود بیاوریم یکی از نابترین انواع عشق است و به تصویر کشیدن آن باارزش است.
    ۶ – بچه های دیگر را فراموش نکنید

    به یاد داشته باشید که اغلب خانواده های کامل و چندنفره هستند که تصمیم می گیرند دوباره بچه دار شوند. پس از بچه های دیگر نیز درکنار مادر عکس بگیرید و حتما از آن ها در چند فریم بهره ببرید.
    ۷ – به او احساس متفاوت بودن بدهید

    در هنگام عکاسی از فرد باردار شیوه معمول عکاسی اتان را کنار بگذارید. این یکی از وظایف شما به عنوان یک عکاس است که توجه تان را منحصر به سوژه اتان نمایید واو را یک فرد خاص جلوه بدهید. من همیشه سعی می کنم به تعداد افراد بارداری که ازشان عکس می گیرم، حالت های خاص بهشان پیشنهاد بدهم.

    حتی اگر میلیون ها مادر در طی میلیون ها سال میلیون ها فرزند به دنیا بیاورند باز هم یک مادر نیاز دارد که احساس کند بارداری اش یک معجزه منحصر به خودش است و حسی که درحال تجربه کردن است تنها مربوط به خودش می باشد. شما باید در عکستان این حس را به او تقدیم نمایید.


    منبع: نی نی سایت

    چند پوزیشن عکاسی از کودک


    برچسب ها:آتلیه بارداری، عکاسی بارداری، عکس بارداری، آتلیه عکاسی بارداری، بهترین آتلیه بارداری، آتلیه بارداری شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 227

    [ پنجشنبه 7 دی 1396 ] [ 15:45 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه