close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    نوزادان اغلب اوقات خواب هستند و وقتی شما می خواهید لبخند نمی زنند. نمی توانند خودشان بنشینند یا سرشان را بالا نگه دارند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که با کمک آنها می توانید کمی از مشکلات عکس گرفتن از نوزاد را در آتلیه نوزاد کم کنید.

    آموزش عکاسی از نوزاد

    1- دوربین
    با اختراع دوربین دیجیتال، عکس گرفتن از نوزادان بسیار راحت تر شده است. در گذشته باید از چندین حلقه فیلم استفاده می کردید، بدون اینکه بتوانید نتیجه را قبل از چاپ عکس ببینید. اما امروزه می توانید فوراً ببینید که چه عکسی گرفته اید و اگر عکس مورد قبول تان نبود، یکی دیگر بگیرید. به علاوه می توانید عکس را در کامپیوتر ویرایش کنید تا بهتر شود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه دوربین را کنار دست تان بگذارید تا در لحظات خاص بتوانید سریع عکس بگیرید. قابل ویرایش بودن عکس های دیجیتال به مهمترین بخش از فرآیند چگونگی عکس گرفتن از نوزاد تبدیل شده است. نسخه های زیادی از برنامه های ویرایش عکس وجود دارد. می توانید عکس را سیاه و سفید کنید تا ایراد های عکس نشان داده نشود. بیشتر نرم افزارهای ویرایش عکس، دارای ابزار رنگ پاش (airbrush) هستند که با آن می توانید عکس را دستکاری کنید و موارد ناخوشایند آن را پاک کنید.

    آموزش عکاسی از نوزاد

    2- زاویه و موقعیت
    وقتی می خواهید از نوزاد عکس بگیرید یکی از بزرگترین مشکلات، پیدا کردن بهترین زاویه برای عکاسی است. روش معمول این است که بالای سر نوزاد می ایستند و از او عکس می گیرند. ولی این مدل عکس گرفتن -فقط از یک زاویه- خسته کننده و تکراری می شود و در ابتدا به نظر می رسد که همه عکس ها یکی هستند. زاویه و موقعیت دوربین را تغییر دهید. کمی پایین تر بیایید، از دو طرف عکس بگیرید، با بچه صحبت کنید، صداهایی از خودتان در بیاورید تا به شما نگاه کند. گرفتن عکس به صورت کلوزآپ هم راه بسیار خوبی است. با این حال داشتن دوربینی با قابلیت زوم مهم است. بهتر است به جای چسباندن دوربین به صورت نوزاد از فاصله ای دور از او عکس بگیرید.
    عکس گرفتن از نوزاد تازه متولد شده دشوارتر است. معمولاً این نوزادان را در یک پتو می پیچند و شما فقط صورت کوچک و کمی قرمز آنها را می بینید. اغلب مشکلات دیگری نیز وجود دارد؛ مانند لکه های قرمز و اینکه نمی توانند سرشان را درست نگه دارند. همه اینها باعث می شود که پیدا کردن زاویه ای مناسب که بچه در عکس زیبا به نظر برسد مشکل باشد.

    چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟


    3- استفاده یا عدم استفاده از فلاش
    استفاده یا عدم استفاده از فلاش اغلب یکی از بحث ها در مورد چگونگی عکس گرفتن از نوزادان است. به نظر می رسد که حتی متخصصین اطفال هم در مورد آسیب رساندن نور فلاش به چشم نوزادان اختلاف نظر دارند. با این حال توصیه می شود که تا حد امکان از فلاش استفاده نکنید. چشم نوزادان حساس است و مطمئناً نمی خواهید با نور فلاش آنها را بترسانید. اگر ممکن است همیشه در نور طبیعی عکس برداری کنید و با تنظیم نوردهی در دوربین آن را جبران کنید. اگر استفاده از فلاش خیلی ضروری بود، به صورت غیر مستقیم از نور آن استفاده کنید. اگر دوربین تان دارای یک فلاش ثابت است، روی آن را با یک چیز نازک بپوشانید.

    چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟

    4- استفاده از حالت ماکرو
    یکی دیگر از مزیت های دوربین های دیجیتال مدرن، توانایی استفاده از حالت ماکرو است. اعضای بدن نوزادان بسیار کوچک و زیباست. اگر دوربین تان دارای حالت ماکرو است از آن برای عکس گرفتن از دست و پا و دهان و … نوزاد استفاده کنید. با این کار می توانید به برخی جزئیات منحصر به فرد کودک توجه کنید و بگویید ” گوش نوزاد درست مثل گوش پدرش به نظر می رسد!” و مجموعه عکس های او را هم کامل کنید.

    چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟

    5- محیط
    خیلی عالی است که از نوزاد در حال شیر خوردن در آغوش مادرش عکس بگیرید. می توانید از عکس های نوزاد به عنوان فیلم مستندی که از همان روزها و هفته های اول زندگی اش گرفته اید، استفاده کنید. وقتی دوستان و آشنایان برای دیدن تان می آیند از آنها با نوزاد عکس بگیرید. این عکسها یادگاری های خوبی می شوند و بهتر از این است که همیشه از کودک به تنهایی عکس بگیرید. اگر نوزاد خواهر یا برادر دارد، می توانید از او با خواهر و برادرش هم عکس بگیرید.

    آموزش عکاسی از نوزاد

    6- عکس بگیرید، عکس بگیرید، عکس بگیرید.

    به وبلاگ خود خوش امدید


    برچسب ها:آتلیه نوزاد، عکاسی نوزاد، عکس نوزاد، آتلیه عکاسی نوزاد، بهترین آتلیه نوزاد، آتلیه نوزاد شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 218

    [ شنبه 9 دی 1396 ] [ 12:55 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه