close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    نقاشی با نور جنبشی
    عکاسی کودک در آتلیه کودک
    تفاوت بین نقاشی با نور جنبشی (kinetic light painting) و نقاشی با نور معمولی این است که در نقاشی با نور جنبشی شما دوربین عکاسی را حرکت می دهید، در حالی که در نقاشی با نور معمولی منبع نور را حرکت می دهید. البته، استفاده از حرکات تصادفی دوربین نیز برای این کار امکان پذیر است. با این حال، بهترین راه یک حرکت کنترل شده تر است، و این به معنی چرخش و زوم کردن دوربین می باشد.

    چرخش دوربین – بسیار شبیه به تکنیک بالا، اما این روش از زمان های نوردهی طولانی تر استفاده می کند. شما این بار به یک سه پایه نیاز دارید. این تکنیک شامل چرخش دوربین با یک حرکت نرم است، در حالی که به سه پایه متصل می باشد.
    زوم کردن دوربین – بعد از زوم دستی، زوم های طولانی تر در شب قرار دارند که با استفاده از سه پایه گرفته می شوند. برای یادگیری بیشتر در مورد پتانسیل تجربی زوم می توانید این مقاله را بخوانید.

    [سرعت شاتر خلاقانه]

    این نمونه ای از نقاشی با نور جنبشی است. دوربین حول سر سه پایه می چرخید.
    نوردهی طولانی منظره

    استفاده از نوردهی طولانی در عکاسی منظره یک راه عالی برای تفسیر صحنه به شیوه ای متفاوت به شما می دهد. این هدف در شب به راحتی به دست می آید، اما نوردهی طولانی در روز نیز امکان پذیر است.

    فیلتر کاهنده نور (ND) – استفاده از یک فیلتر کاهنده نور به شما اجازه می دهد تا در طول روز نوردهی های طولانی بگیرید. این فیلتر می تواند با ایجاد ابرهای در حال حرکت و آب ابریشمی، صحنه شما را دگرگون کند. شما به یک فیلتر قوی نیاز دارید، بنابراین یک فیلتر ND110 یا ND1000 مورد نیاز است.
    ساعت آبی – همانطور که اکثر عکاسان منظره می دانند، این یکی از بهترین زمان ها برای عکاسی است. شما از نوردهی طولانی استفاده می کنید، چون سطح نور اینطور می طلبد. نوردهی طولانی به شما اجازه می دهد تا عکاسی از رده های نور ترافیک را امتحان کنید.
    عکاسی نجومی – در نهایت، و در منتها الیه عکاسی با نوردهی طولانی، عکاسی نجومی قرار دارد. کسانی که مایل اند از کهکشان راه شیری عکس بگیرند، بسته به تجهیزاتی که استفاده می کنند، باید از زمان های نوردهی حدود ۳۰-۲۰ ثانیه استفاده کنند. یک تکنیک محبوب دیگر عکاسی از رده های ستارگان است. این تکنیک می تواند دنباله ای از نوردهی های ۳۰ ثانیه ای انباشت شده بر روی یکدیگر باشد. یک راه دیگر استفاده از مُد Bulb، و نوردهی به مدت حداقل ۱۰ دقیقه است!

    [سرعت شاتر خلاقانه]

    نوردهی طولانی در روزهایی که ابرها به سرعت حرکت می کنند، آسمان دراماتیکی ایجاد می کند.
    نوبت شماست!

    راه های زیادی برای استفاده از سرعت شاترهای خلاقانه وجود دارد. شما هیچ یک از تکنیک های بالا را امتحان کرده اید؟ آیا از تکنیکی استفاده کرده اید که متفاوت باشد؟ مثل همیشه، ما می خواهیم نظرات شما را بشنویم. پس بیرون بروید و استفاده از سرعت شاتر را به روش های مختلف امتحان کنید، و سپس تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    نویسنده: سیمون باند (Simon Bond)

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه


    برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 192

    [ يکشنبه 9 دی 1397 ] [ 22:16 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه