close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    عکاسی از کودک می تواند یک تجربه واقعا دردناک باشد! آن ها بازی گوش هستند و مدام در حال دویدن می باشند و البته گاهی اوقات هم لجباز می شوند. ولی این ها فقط قسمت کوچک ماجرا است. وقتی شما دوربین خود را آماده عکاسی می کنید با دو مشکل اساسی که عکاسی از کودک دارد مواجه می شوید: 1- صورت خود را رو به دوربین نمی گیرند! 2-بلافاصله در جهت پیش بینی نشده شروع به دویدن می کنند.
    5 نکته کاربردی برای عکاسی از کودک
    عکاسی از کودک
    1- کلمه “سیب” را از واژگان خود حذف کنید

    “سیب” گفتن در عکس باعث می شود که عکس شما مصنوعی به نظر رسد و حس واقعی اش را از دست بدهد.
    2- عجله نکنید

    نگران نباشید، کودکان در شرایط معمولی طبیعی تر رفتار می کنند و اگر برای عکاسی از کودک او را دنبال کنید، لبخند طبیعی را از آن ها می گیرید و چیزی که بدست می آورید لبخندی از روی اجبار و مصنوعی و خشک است.

    اگر صبور باشید و به آرامی کودکان را برای عکاسی از آن ها دنبال کنید، در نهایت چیزی که می خواهید را بدست می آورید.

    عکاسی کودک
    3. کنار گذاشتن پدر و مادر

    این نکته احتمالا مهم تر از چیز های دیگر است.. شما باید پدر و مادر را تحت کنترل داشته باشید. اغلب والدین وسوسه می شوند که کودکانشان را برای همکاری در عکاسی مجبور کنند که این باعث وحشت کردن کودک می شود.

    البته این مسئله طبیعی است، اگر شما یک مادر باشید از کودکتان توقع دارید که به حرف شما گوش کند، احترام گذارد و دستورات شما را انجام دهد به خصوص هنگام عکاسی از کودک. ولی زمانی که پدر و مادر هنگام عکاسی از کودکشان با خشم و عصبانیت در کنار شما می ایستند، موجب می شود که کودک احساس ترس کند و شما به عنوان یک عکاس نتوانید عکس های خوبی را ثبت کنید.

    شما می توانی در ابتدای عکاسی از کودک، از پدر و مادر بخواهید که منتظر بمانند و یا برای چند ساعت آتلیه عکاسی شما را ترک کنند تا مشکلات بالا برای شما پیش نیاید و فرصت این را داشته باشید که با کودک ارتباط بر قرار کنید و عکس های واقعی و زیبایی را ثبت کنید.

    عکاسی از کودک
    4. اجازه دهید کودک آزاد باشید

    کودکان را در یک محیط و پس زمینه محدود نکنید و اجازه دهید که آزاد باشند هر جا که دوست دارند بروند.

    کودکان زمانی که شما از آن ها می خواهید که کاری را انجام دهند همکاری بیشتری با شما می کنند به شرطی که کل زمان عکاسی از کودک را صرف دستور دادن به او مثل (“به آن جا نگاه کن”، “به این جا نگاه کن”، “بنشین” و …) نکنید و در نظر داشته باشید که سوژه عکاسی شما حتما نباید مستقیما به دوربین نگاه کند.

    عکاسی از کودک
    5. خودتان باشید
    ارتباط برقرار کردن با کوچکتر ها برای هر کسی آسان نیست و اگر نمی توانید به خوبی با کودکان صمیمی شوید نباید انتظار داشته باشید که عکس های فوق العاده ای بگیرید.
    بهترین روشی که بتوانید از کودکان عکس های زیبا بگیرید این است که آرام باشید و عادی رفتار کنید. کودکان درک بالایی دارند و اگر شما مقابل آن ها نقش بازی کنید و خودتان نباشید، آن ها هم متقابلا با شما رفتار خواهند کرد.
    همچنین کودکان دوست دارند که به آن ها با محبت و احترام رفتار کنید، اگر این نکته را رعایت کنید در مقابل می توانید ارتباط خوبی با آن ها برقرار کنید.

    آموزش عکاسی سیاه و سفید


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 143

    [ پنجشنبه 5 بهمن 1396 ] [ 17:21 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه