جنبه خندهدار ماجرا این است که شرکتها برای موفقیت کمپینهای تبلیغاتی خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات چاپی و پخش آن میکنند ولی در راستای سرمایهگذاری برای عکاسی تبلیغاتی که برای موفقیت این کمپینها لازم است، قدمی بر نمیدارند. عموم مردم با پیام شرکت که با تصاویر بیکیفیتی همراه شده است آشنا میشوند و هیچ پیشرفتی در کسب و کار شرکت به عمل نخواهد آورد. نتایج نشاندهنده از بین رفتن تلاشها و بازگشت سرمایه ضعیف است. آتلیه کودک
اما در سمت دیگر ماجرا شرکتی است که میخواهد برای مزایای از عکاسی تبلیغاتی در آن سرمایهگذاری کند. استفاده از تصاویر با کیفیت و تاثیرگذار به آنها اجازه میدهد با مصرفکنندگان به شکل موثری ارتباط برقرار و در حوزههای زیادی توجه آنها را به خود جلب کنند. آتلیه نوزاد
ارزش عکاسی تبلیغاتی
برچسب ها:عکاسی، راهنمای عکاسی، آموزش عکاسی،
[ پنجشنبه 20 دی 1397 ] [ 18:56 ] [ آتلیه کودک ]