close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    اهمیت پیدا کردن یک مکان عکاسی مناسب مانند آتلیه کودک نباید دست کم گرفته شود چرا که نقش مهمی در عکاسی ایفا می کند. وقتی که عکاسان در لوکیشین عکاسی به همراه سوژه عکاسی شان می باشند زمان محدودی برای عکاسی دارند به همین دلیل باید با مکان عکاسی آشنایی داشته باشند. پیدا کردن مکان عکاسی باید در صورت امکان به صورت شخصی انجام شود. انجام این کار به عکاس کمک می کند تا ایده های بهتری از موقعیت و زمینه های عکاسی داشته باشد.

    مکان مناسب عکاسی

    کشف مکان عکاسی مناسب همچنین موجب پیدا کردن ایده هایی از نور و روشنایی محیط می باشد. این مسئله به خصوص برای مکان های داخلی اهمیت بیشتری دارد چون روشنایی تقریبا با زمان عکاسی یکسان می باشد. برای محیط های خارجی پیدا کردن یک زمان مشابه با آینده برای پیدا کردن بهترین تقریب از مناطق پر نور و سایه دار برای عکاسی ایده آل خواهد بود.

    در این مقاله راجع به پیدا کردن بهترین مکان عکاسی صحبت خواهیم کرد.


    پیدا کردن نور

    مکان مناسب برای عکاسی

    می توان که روشنایی مهم ترین عنصر در عکس است. به همین تمرکز اصلی عکاس در بررسی یک مکان عکاسی، باید بر روی نور و روشنایی آن محیط باشد. بهترین نور پردازی برای عکاسی در محیط های داخلی معمولا از طریق روشنایی پنجره است.

    نور پنجره، روشنایی نرم و قابل پخش را فراهم می کند که موجب خلق عکس های زیبا می شود. پس زمانی که به دنبال یک محیط داخلی مناسب می باشید این نکته که در آن جا منابع نور و روشنایی موجود می باشند مهم است. اغلب اوقات شما می خواهید که سوژه های عکاسی تان در طول عکاسی در معرض نور قرار داشته باشند. نکته بعدی رنگ نور های می باشد.
    جست و جو برای بهترین زاویه

    بهترین زاویه عکاسی

    در حالی که در مکان عکاسی راه می روید، به دنبال پیدا کردن بهترین زاویه برای عکاسی باشید. دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید و شروع به عکاسی از آن جا کنید تا زاویه های مناسب و نا مناسب برای عکاسی در آن مکان را شناسایی کنید و آن ها را به خاطر بسپرید یا در دفترچه ای یادداشت کنید تا در زمان عکاسی به خاطر داشته باشید. و این زمانی که برای پیدا کردن محیط های جدید برای عکاسی می کنید باعث می شود که تجربیات بیشتری را در زمینه عکاسی به دست آورید پس برای پیدا کردن زاویه های جدید و پایین و بالا رفتن در این مکان ها تنبلی نکنید! ممکن است بعضی از عکس ها اصلا به کارتان نیاید ولی مطمئن می شوید که در عکاسی واقعی چه عکس هایی را باید از سوژه خود بگیرید.
    جست و جوی زمینه های عکاسی

    عکاسی با پس زمینه مناسب

    هنگام پیدا کردن یک مکان عکاسی مناسب نظیر آتلیه بارداری، یکی از اصلی ترین اهداف پیدا کردن یک پس زمینه مناسب و زیبا برای عکاسی از سوژه هایتان است. به دنبال محیط هایی باشید که زیاد شلوغ نباشند در نقاط شهری، دیوارهای طراحی، نقاشی های دیواری یا نقاشی های دیواری می تواند گزینه های عالی برای پس زمینه باشد. برای عکاسی های پورتریت در طبیعت یا پارک ها به دنبال نرده ها، پل ها یا نیمکت ها باشید. ایده اصلی این است که دنبال مکان هایی باشید که سوژه بتواند بنشیند یا تکیه دهد. این نکته باعث می شود عکس هایی که می گیرید طبیعی تر به نظر برسند.

    عکاسی خوبی داشته باشید!

    مزایا و معایب داشتن آتلیه عکاسی


    برچسب ها:عکاسی، عکس، آتلیه عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 195

    [ پنجشنبه 5 بهمن 1396 ] [ 17:22 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه