close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    15) گرافیتی
    این انتخاب تفرقه‎انداز است. برای برخی از افراد هنر و برای برخی دیگر وحشی‎گری است. به هر حال، یک ماموریت عکاسی عالی برای افراد مبتدی به شمار می‎رود.
    مهم نیست چه دیدگاهی نسبت به گرافیتی داشته باشید، می‎توانید مردم را متوجه منظور آن کنید. آیا باید از نمای نزدیک عکس بگیرید؟ آیا از یک نمای بازتر از آن عکس می‎گیرید؟ آیا باید پس‎زمینه یا پیش‎زمینه را در نظر بگیرید؟ هدف داستا‎ن‎گویی است. هنرمندان داستان‎گو هستند و وظیفه شما به عنوان عکاس خارج از این کار نیست.
    روش مطمئنی برای عکاس از گرافیتی وجود ندارد، چون هرجایی می‎توان آن را دید. تجهیزات عکاسی شما و مشخصات آن طبق موقعیت فرق خواهد کرد.
    اگر قصد درآمدزایی از عکس‎های خود را دارید به قوانین کپی رایت توجه کنید چون برخی از هنرمندان گرافیتی سعی می‎کنند کار خود را به شکل یک علامت تجاری در آورند. ولی اگر عکاسی گرافیتی تنها به عنوان سرگرمی است نگران این قوانین نباشید.
    16) نمای شهر
    ایده‎های زیادی که تا الان به آن اشاره کردیم در مورد نزدیک شدن به سوژه است، ولی نمای گسترده شهر می‎تواند به همان مقدار جالب باشد.
    نمای آسمان شهر می‎تواند نوستالوژیک، تحریک‎کننده و جذاب باشد. به همین دلیل است که آسمان شهرهایی مانند نیویورک، لندن و پاریس باعث الهام‎بخشی ایده‎های عکاسی برای عکاس‎های زیادی شده‎اند. اگر وقت دارید، در یک موقعیت قرار بگیرید و بخش زیادی از روز را آن جا بمانید. قبل از این که فکر کنید می‎خواهید در عکس چه چیزی قرار گیرد ببینید چطور نور ترکیب‎بندی عکس را تغییر می‎دهد.
    چطور می‎‌توانید یک نقطه دید خوب پیدا کنید؟ بستگی به هدف شما از عکاسی دارد. عکاسی از زاویه پایین می‎تواند ترس را نشان دهد. عکاسی از نمای بالا می‎تواند شلوغ بودن یا خالی بودن محیط را نشان دهد. به دنبال خطوط هدایتگر و الگوهایی بگردید که توجه را به خود جلب می‎کنند.
    همه ممکن است سعی کنند از نمای شهر عکس بگیرند، ولی شما می‎توانید عکس‎های بی‎همتایی بگیرید.
    17) جنگل
    عکاسی از جنگل به شما اجازه می‎دهد تصاویر سراسرنمای زیبایی بگیرید. گرفتن عکس از جنگل و درخت‎های آن به نظر فوق‎العاده ساده است. بسیاری از افراد زمانی که از این مناطق رد می‎شوند سریعا چند عکس می‎گیرند. جنگل محیطی پر از ایده‎های خلاقانه برای عکاسان حرفه‎ای و مبتدی است.
    آن‎ها جهان کوچکی از زندگی محسوب می‎شوند! انبوهی از درختان با تنه‎های عظیم، پوست‎های ضخیم و بافت‎دار درخت، شاخه‎هایی که آزادانه در آسمان سیر می‎کنند و رگه‎های داخل برگ‎ها، همگی سوژه‎های عالی برای عکاسی هستند. زمانی که هوا گرگ و میش است یا روز زمان بسیار خوبی برای عکاسی است ولی استفاده از یک فلاش خوب یا منابع نوری مصنوعی دیگر باعث می‎شود در شب عکس‎های به مراتب متفاوت‎تری بگیرید.
    18) دنیای نجوم
    شب به بیرون از خانه بروید و به آسمان نگاه کنید. آیا شگفت‎انگیزتر از آسمان شب هم وجود دارد؟
    چطور باید از ستاره‎ها و آسمان شب عکاسی کنید؟ یقینا کاری نیست که به عنوان یک مبتدی بتوانید به خوبی انجام دهید. با یک سه‎ پایه شروع کنید. بسته به هدف عکاسی‎تان باید ایزوهای گوناگون و تنظیمات مختلفی را برای عدد اف امتحان کنید. بهترین آتلیه کودک
    به عنوان شروع به ماه نگاه کنید. عدد ایزو دوربین DSLR خود را در مقدار پایه آن، 100 یا 200، قرار دهید. اگر 100 است به سرعت شاتر 1/125 و اگر 200 است به 1/250 نیاز خواهید داشت. به همراه هردو باید گشادگی دریچه دیافراگم f/11 را به کار ببرید.

    آموزش ۶ نکته برای تسلط بر مُد نوردهی دستی در دوربین دیجیتال


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 221

    [ دوشنبه 1 بهمن 1397 ] [ 21:56 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه