close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    a6000 نمونه‌ی پیشرفته‌تر a5100 است و با وجود اشتراکات زیاد، اما عملکرد متفاوتی دارند. این دوربین عملکرد بسیار خوبی در عکاسی در فرمت JPEG و RAW دارد. در شرایط نوری ضعیف نیز با توجه به این که به خوبی سایر رقبای مجهز به سنسور APS-C نیست، اما احتیاجات شما را برآورده خواهد کرد. مشکل اصلی الگوریتم قوی کاهش نویز در ایزو‌های بالا است که باعث از بین رفتن جزئیات می‌شود؛ پیش از عکاسی در شرایط نوری اندک، در تنظیمات دستگاه عملیات کاهش نویز را متعادل‌ کنید. کمبود و قیمت بالا‌تر لنز‌های دوربین‌های بدون‌ آینه سونی، یکی دیگر از معایب آن‌ها است. البته تعداد لنز‌های موجود افزایش چشمگیری نسبت به چند سال گذشته یافته‌اند. آتلیه نوزاد

    وکوس خودکار را می‌توان بخشی دانست که سونی به پادشاهی در آن می‌پردازد. a6000 با سرعت بسیار بالای فوکوس و دقت بالا به واسطه‌ی تشخیص فازی ۱۷۹ نقطه‌ای و تشخیص تضاد ۲۵ نقطه‌‌ای، رقبای DSLR خود را شرمسار می‌کند. توانایی سنسور در تشخیص اشیا برای اولویت فوکوس مانند صورت افراد، یکی دیگر از برتری‌های این دوربین است. پادشاهی a6000 در بخش عکاسی پیاپی نیز ادامه می‌یابد و نرخ ۱۱ فریم بر ثانیه به همراه فوکوس و تعقیب سوژه را برای عکاسان به ارمغان می‌آورد. مهم نیست سوژه‌ی مورد نظر به کجا حرکت کند؛ به لطف سیستم فوکوس پیشرفته‌ی سونی، تا زمانی که در قاب شما حضور داشته باشد در فوکوس دوربین خواهد بود.
    عکاسی نوزاد
    سونی a6000 با تجهیز به دکمه‌های فیزیکی متعدد اعم از حلقه‌های کنترلی دوگانه و حلقه‌ی مخصوص تنظیم جبران نوردهی، به طور کامل نیازهای عکاسان علاقه‌مند به عکاسی با تنظیمات دستی را برطرف می‌کند.منظره یاب این دوربین از رزولوشن کمتری نسبت به نسل قبلی بهره می‌برد. با این حال از طریق آن توانایی عکاسی پیاپی با نرخ ۱۱ فریم بر ثانیه در کنار فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهید داشت. لازم به ذکر است a6000 در زمینه‌ی فیلمبرداری نیز قابلیت‌های بسیاری را به همراه دارد که می‌توان به اعمال تنظیمات دستی، زوم و فوکوس بر روی سوژه، هشدار برای نوردهی بیش از حد، تشخیص چهره و تعقیب سوژه اشاره کرد. کیفیت کلیپ‌های خروجی این دوربین نیز خوب است.

    سونی a6000 دوربینی ایده‌آل است که عملکرد خوبی در تمامی زمینه‌ها از خود نشان می‌دهد. قیمت مناسب در کنار قابلیت‌های منحصر به فرد، دلایل محکمی برای خرید این دوربین هستند. اگر دوربینی قدرتمند با اندازه‌ی مناسب برای عکاسی خانوادگی یا برای سوژه‌های متحرک حیات وحش نیاز داری و اعمال تنظیمات دستی در کنار تنظیمات خودکار از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است، سونی a6000 را جز گزینه‌های اصلی خود قرار دهید.

    نقاط قوت

    کیفیت تصاویر خوب
    بهترین عملکرد فوکوس خودکار در این رده‌ از دوربین‌ها
    ارگونومی خوب
    کیفیت فیلمبرداری ایده‌آل با فوکوس خودکار عالی
    وای‌فای و NFC داخلی

    نقاط ضعف

    نبود نمایشگر لمسی
    رزولوشن کمتر منظره‌یاب نسبت به نسل قبلی
    بدنه‌ی پلاستیکی

    The wedding of Pina and Gian Mario had a very personal style


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 229

    [ سه شنبه 9 بهمن 1397 ] [ 23:25 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه