close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    نقاط قوت
    بدنه‌ی کوچک، سبک و زیبا
    کیفیت تصاویر بسیار خوب
    نقاط ضعف
    ارگونومی ضعیف
    عمرباتری اندک
    تجهیز به تنها یک حلقه‌ی کنترلی
    دوربین پاناسونیک لومیکس G7
    قیمت: در بازار ایران موجود نیست (۵۸۰ دلار)

    G7 شرکت‌کننده‌ی اصلی پاناسونیک در این رده از دوربین‌های ILC ‌است. این دوربین به واسطه‌ی کیفیت عکس‌های خروجی عالی، فوکوس دقیق و بسیار سریع، فیلمبرداری با رزولوشن 4K، بدنه‌ای با اندازه‌ی کوچک و دکمه‌های کنترلی مناسب، تمامی نیاز‌های عکاسان ابتدایی را برطرف خواهد کرد. G7 به سنسوز ۱۶ مگاپیکسلی میکرو چهارسوم مجهز شده است و از منظره‌یاب الکترونیکی با رزولوشن فوق‌العاده ۲.۳۶ میلیون نقطه بهره می‌برد. آتلیه کودک
    سالن تولد کودک
    G7 دوربینی بسیار خوش‌دست است و تغییر تنظیمات مختلف در آن به لطف ارگونومی بالا، به راحتی انجام می‌شود. تعداد مناسبی از دکمه‌های کنترلی در G7 تعبیه شده و فاصله‌ی مناسب میان آن‌ها باعث شده است تا عکاسانی با دست‌های بزرگ نیز به راحتی به اعمال تنظیمات مورد نیاز خود بپردازند. کیفیت تصاویر خروجی در لومیکس G7 عالی هستند. تصاویر JPEG با رندر خوب رنگ‌ها و جزئیات کافی بسیار دلنشین هستند. در ایزو‌های بالا الگوریتم کاهش نویز رفتار بسیار بهینه‌ای دارد ‍و با حفط جزئیات میزان زیادی از نویز را کاهش می‌دهد. عکاسی با فرمت RAW نیز به خوبی انجام می‌شود و به واسطه‌ی گستره‌ی دینامیکی بالا قابلیت بالایی به عکاس جهت پس‌پردازش می‌دهد.

    دوربین‌های پاناسونیک همواره از قابلیت‌های بسیار بالایی در بخش فیلمبرداری برخوردار بودند و G7 نیز در این بخش بدون حرف و حدیث بهترین گزینه‌ی موجود است. این دوربین نه تنها قابلیت ضبط ویدیو‌ 4K را دارد، بلکه امکانات گسترده‌ای را برای کمک به فیلمبردار جهت ثبت کلیپ‌های حرفه‌ای می‌دهد. این دوربین علاوه بر امکان زوم و تعیین سوژه جهت فوکوس در کنار خطوط راه راه (الگوریتم گورخر) برای کمک به فوکوس و تعیین میزان نور‌دهی، به نمایشگر لمسی سه اینچی چرخان مجهز شده است تا با امکان اعمال تغییرت از این طریق از ضبط صدا و لرزش استفاده از کلید‌های فیزیکی جلوگیری شود. امکان اتصال میکروفن خارجی به G7 نیز موجود است.
    در بخش امکانات افزوده نیز G7 به لیست بلند بالایی مجهز شده است. وای‌فای داخلی برای عکاسی از راه دور و انتقال عکس‌ها در این دوربین تعبیه شده است. امکان ثبت عکس‌هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل در حین فیلمبرداری با رزولوشن 4K در دسترس است. همچنین برای عکاسان مسابقات ورزشی نیز امکان عکاسی پیاپی با فوکوس خودکار و تعقیب سوژه در نرخ عالی ۸ فریم بر ثانیه موجود است. در صورت عکاسی پیاپی با فوکوس ثابت نیز G7 بسیار سریع خواهد بود و تمامی نیاز‌های شما را به خوبی پوشش خواهد داد. اما یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های دوربین‌های پاناسونیک و بالطبع G7، تکنولوژی افزایش پدیده‌ی بوکه یا تار شدن محیط‌ اطراف سوژه (DFD, Depth-from-Defocus) است. بدین وسیله دوربین‌های پاناسونیک با درک بهتر توانایی‌ مات کردن لنز‌ها، به دنبال الگو‌های مناسب در قاب تصویر خواهد گشت تا با درک محیط اقدام به جابجایی لنز برای کسب بهترین نتیجه کند.

    عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت آخر


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 218

    [ پنجشنبه 11 بهمن 1397 ] [ 21:09 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه