close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    نکات کاربردی برای عکاسی بارداری: در چند سال اخیر عکاسی بارداری به عنوان یکی از شغل های در حال رشد برای عکاسان حرفه ای به حساب می آید، درحالیکه مستند سازی این دوران شیرین می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد. زیرا مانند یک تابلوی نقاشی، یک خانم باردار می خواهد تا در دوران بارداری خود مجلل و زیبا به نظر برسد.

    با این حال با کمی حساسیت و دقت در گرفتن عکس ها، عکس بارداری مانند عکاسی از نوزاد نه تنها می تواند باعث شود که آن خانم باردار عکس هایش را برای همیشه عزیز و گرامی بشمارد بلکه، تجربه ای خواهد شد که آنها هرگز فراموشش نخواهند کرد و با نگاهی خوش بینانه عکس بارداری را به دیگران نیز توصیه خواهند کرد.

    ما قصد داریم نکاتی را درباره عکاسی بارداری و پوزیشن های زیبای آن برای شما ذکر کنیم که مشتریان شما بعدها با دیدن عکس هایشان که نتیجه کار شماست لذت برده و به دیگران نیز پیشنهادش دهند.
    نکاتی که عکس بارداری شما را جذاب تر می کند

    یکی از بهترین دوران برای عکاسی بارداری، ماه هفتم بارداریست چرا که در دوران هشتم یا نهم بارداری ممکن است مادر احساس خستگی شدید کند و از ظاهر خود راضی نباشد. همچنان این حس خستگی می تواند از زیبایی و جذابیت عکس شما نیز بکاهد. این اتفاق موجب کاهش اعتماد به نفس می شود در حالیکه اعتماد به نفس، یکی از مهم ترین نکات در حین عکاسی بارداری می باشد.
    خانم باردار را تشویق کنید تا آرایش خود را مثل همیشه انجام دهد همان قدر زیبا و مؤقر. تا اعتماد به نفس و خاص بودن همیشگی را برای عکاسی بارداری در کرج داشته باشد .حتی می توانید از یک دوست درخواست کنید تا آرایش را برای مخاطب شما انجام دهد.
    به مخاطب خود گوش فرا دهید با اینکار به او احساس آرامش و امنیت را منتقل کنید تا آرامش در عکس تان پیدا باشد و همین حس را به بیننده منتقل کند. بجای اینکه بخواهید باردار بودنش را های لایت کنید و باعث استرس مادر شوید.
    عکس برداری بارداری را از زاویه بالا انجام دهید تا زیباتر به نظر برسد.
    اگر چنانچه شما تصمیم گرفته اید تا از مخاطب خود در خانه عکس برداری کنید، اطمینان پیدا کنید که فضاهای درهم و برهم را به خوبی پوشانده اید. معمولا اتاق خواب جای خوبی برای عکاسی بارداری می باشد.
    به صحبت کردن با مخاطب خود بپردازید و به او اعتماد به نفس بدهید با تعریف از این که چقدر در این دوران بارداری زیبا به نظر می رسد. همچینین اگر پدر نیز در آن مکان حضور دارد از او درخواست کنید که با بودن در کنار همسرش در عکس برداری به مخاطب اطمینان دوباره و آرامش هدیه بدهد.
    همیشه عکاسی را به صورت رنگی انجام دهید !!! خیلی از مخاطبان در ابتدا درخواست عکس سیاه و سفید را دارند اما این مهم است که شما، عکس برداری رنگی از بارداری انجام دهید، زیرا شما هر دو مورد رنگی و سیاه سفید را در مراحل بعدی خواهید داشت !!! بنابراین اگر آنها نظرشان را تغییردادند شما براحتی این تبدیل را انجام می دهید.
    از سوژه عکاسی بخواهید تا یک پیراهن یا یک جامه بلند همراه با خود بیاورد. بین عکس ها مادر می تواند لباس هایش را تعویض کند. لباس ها به خانم باردار کمک خواهند کرد تا احساس آرامش کند و از طرفی هم باعث جذابیت و تنوع عکس های شما می شود.
    اگر خارج از خانه و محیط بیرون را برای عکاسی انتخاب کرده اید، سعی کنید یک عکس نیم رخ بهمراه در معرض دید قرار دادن پس زمینه بگیرید. این نمونه عکس های بارداری همیشه محبوب تر هستند.

    چند ژست جذاب برای عکاسی بارداری

    ما درک میکنیم که با ترک های شکم موقع بارداری، هیچکس نمیخواهد مدل عکاسی ما باشد، اما عکس بارداری اثبات شگفت انگیزی برای دوران بارداری شماست و یک یادگاری با ارزش برای کودک شما در آینده خواهد بود.
    ۱- گرفتن عکس بزرگ از دوران مختلف بارداری :

    یک عکس کامل از سوژه خود بگیرید به گونه ای که خانم باردار به طور کامل در عکس نمایان باشد؛ یعنی فقط بر روی شکم آن زوم نکرده باشید. از او بخواهید که در زمان عکس برداری همیشه لبخند بر لب داشته باشد. عکس زیر از دوران مختلف بارداری گرفته شده است.

    ۲- عکس در کنار ساحل زیبا:

    یک منظره زیبا برای عکاسی ، عکس در کنار ساحل زیبا به هنگام غروب آفتاب می باشد. این منظره زیبا، آرام و عاشقانه با رنگ های رماتیک است.

    ۳- درست کردن تصویر قلب با دست:

    از پدر و مادر بخواهید که دست هایشان را به شکل قلب روی شکم مادر قرار دهند به گونه ای که حلقه های آن ها نمایان باشد. این منظره عاشقانه می تواند یکی از جذاب ترین عکس های دوران بارداری باشد.

    ۴- پیوند خواهر یا بردار بزرگتر:

    اگر مادر دارای فرزند دیگری می باشد از آن ها برای گرفتن عکس بارداری استفاده کنید. به این صورت که از آن ها بخواهید در کنار مادرآواز بخوانند، برقصند، بر شکم مادر بوسه بزنند به طوری که تمام شورو هیجانشان درعکس نمایان باشد.

    ۵- شکم قلمبه و کدو تنبل:

    گرفتن عکس های بامزه و فانتزی از دوران بارداری می تواند یادگاری شیرینی شود که همیشه لبخند به روی لب بیننده می آورد. یک عدد کدو تنبل دست پدربدهید و از او بخواهید در کنار مادر بایستد و یک عکس بامزه از این منظره بگیرید.
    ۶- استفاده از لباس ها و کفش های نوزاد در عکس:
    می توانید از لباس های نوزاد و لوازمش برای گرفتن عکاس های جذاب فانتزی ایده بگیرید.
    ۷- عکس سونوگرافی:
    می توانید از عکس هایی که طی مادران بارداری از ینوگرافی دارند نیز عکاسی نمایید

    نکات عکاسی از کودک


    برچسب ها:آتلیه بارداری، عکاسی بارداری، عکس بارداری، آتلیه عکاسی بارداری، بهترین آتلیه بارداری، آتلیه بارداری شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 140

    [ پنجشنبه 5 بهمن 1396 ] [ 17:24 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه