close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری





    اگر تاکنون سراغ عکاسی از کودکان رفته باشید حتما تجربه ی مواجهه شدن با این موارد را دارید: غرولند کردن، داد و بیداد، ژستهای ناشیانه و خشک و خنده های تقلبی.در این مطلب تلاش می کنیم با پیشنهاد تعدادی پوزیشن عکاسی از کودک ساده و معمول، این مشکلات را برایتان رفع کنیم تا فرایند عکاسی برایتان لذتبخش شود و بتوانید لحظات جذابی را ثبت نمایید. بنابراین یک دوربین عکاسی( یا یک اسمارت فون) به دست بگیرید و در ادامه ی این متن، ایده های ساده پیشنهادی ما را دنبال کنید تا به ثبت لحظاتی ناب دست یابید . به آتلیه عکاسی کودک
    ۱۰ پوزیشن عکاسی از کودک :


    به عنوان یک مادر، این کار شماست که از کودک خود هنگامی که درحال استحمام او هستید، تصاویری نیم برهنه درحال بازی با آب شکار کنید. برای این کار ابتدا لازم است به کودکتان این احساس را بدهید که توی حمام تنهاست و کسی او را زیر نظر ندارد. اینگونه قادر خواهید بود در حین بازی و استراحت از او تصاویری واقعی شکار کنید.


    کلنجاری که کودک در حین ماکارونی خوردن و سوار کردن آن بر روی چنگال انجام می دهد تصویر جذاب و قابل ثبتی خواهد بود. از نظر من توی آلبوم عکس کودک شما لازم است حداقل یک عکس حین ماکارونی خوردن وجود داشته باشد


    کودک اگرچه به خودی خود زیبا و دوست داشتنی هست محض تنوع و تزیین او را با گلها بیارایید و همینطور که دارد با گلها بازی می کند و خوشحال است از او عکس بگیرید.


    به کودکتان آزادی بدهید تا کارش را انجام بدهد. معمولا هنگامی که اختیار حرکات و کارها را به خود کودک وامی گزارید او لحظات شگفت انگیزی خلق می کند که این لحظات برای پوزیشن عکاسی از کودک عالی است.


    خرابکاری و ریخت و پاش کودک برای همه ی والدین پیش می آید. یادتان باشد قبل از جمع و جور کردن وسایل به سراغ دوربینتان بروید، چون بعدا دیدن و یادآوری این ریخت و پاش ها باعث تفریح خواهد شد.


    اگر کودکتان به کوچکی تصویر بالا است، فقط لحظه ای از او عکس بگیرید که علاوه بر مرتبط بودن او با وسایل آشپزی، مطمئن هستید کنترل اوضاع را در دست دارید و کودک کاملا از وسایل آسیب زا در امان است. اگر کودکتان بزرگتر است او را به وسایل مربوط به آشپزی بیارایید و میان آشپزخانه قرار بدهیدسپس کیک یا غذای ساده ی آماده شده ای در اختیارش بگزارید، به شکلی که وانمود شود او کیک را پخته و همزمان دوربین را آماده شات نگه دارید.


    به یاد داشته باشید که لحضات و اتفاقات کوچک گذرایی در زندگی هستند که نمی خواهید فراموش شوند. از موقع خواب کودکتان استفاده کنید و چهره او را در زیباترین و واقعی ترین حالت، به ثبت برسانید.


    فراموش نکنید که تصویر آن پاهای کوچک دوست داشتنی را برای یادگاری ثبت کنید. در عکسی که از پاها می گیرید برای آنکه با دقت تاکید بیشتری پاها دیده شوند بهتر است صورت کودک در عکس نیفتد.


    ارتباط و همگونی ای که میان کودک و حیوان دست آموز او وجود دارد به طرز وصف ناپذیری زیبا است. این ارتباط غیرقابل توصیف را درون قاب یک تصویر به ثبت برسانید.


    لحظات و منظره هایی در طبیعت وجود دارد که در هیچکدام از محیطهای ساخته انسان نیست و فقط در طبیعت می توان به آن دست یافت. همواره سعی کنید در عکاسی از طبیعت به عنوان تم و پس زمینه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که حین پوزیشن عکاسی از کودک در فضای باز، برای نوردهی بهتر باید نور خورشید از پشت سر عکاس بتابد.
    منبع: نی نی سایت

    عکاسی از کودک نوپا


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 229

    [ پنجشنبه 7 دی 1396 ] [ 15:46 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه