close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    آن ها را با شکم سیر بخوابانید
    یک نوزاد گرسنه پرخاشگر و اخموست، پس مطمئن شوید که مدل کوچولوی شما پیش از جلسه عکاسی نوزاد به خوبی تغذیه شده باشد. به خاطر داشته باشید که نوزادان عاشق این هستند که پس از شیر خوردن چرت بزنند و خوشبختانه در این حالت به راحتی و با آغوش باز می پذیرند که مورد عکاسی نوزاد قرار بگیرند.

    راهکارهای برای خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

    قبل از عکاسی محیط نوزاد را گرم و مساعد کنید
    نوزادان زمانیکه هنوز متولد نشده اند، خانه ی آنها، یعنی رحم مادرشان، آن ها را کاملا گرم و راحت نگه می دارد و به این خاطر نوزادان تا مدتی پس از تولد به خودی خود قادر به تنظیم دمای بدن خود نیستند و لازم است در هوایی مساعد قرار داشته باشند. آن ها هنگامی که دمای آتلیه نوزاد زیادی گرم یا زیادی سرد باشد، شروع به بدخلقی و ناراحتی می کنند. اما اگر دمای آتلیه نوزاد را تنظیم کرده باشید آرام می گیرند و تمایل پیدا می کنند بخوابند.

    باد گلوی نوزاد را بگیرید
    پیش از جلسه عکاسی مطمئن شوید بادگلوی نوزاد به طور کامل گرفته شده باشد. زیرا نوزادانی که بادگلو دارند هیچ حوصله عکاسی را ندارند.به علاوه بادگلو باعث می شود نوزاد اخمو و بی خواب باشد درحالیکه شما هیچ خوش ندارید ستاره صحنه عکاسی نوزاد شما اخم کرده باشد.

    راهکارهای برای خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

    نوزاد را شل و راحت پوشک کنید
    پوشک کردن نوزاد فرایندی است که معمولا به گریه ی او منتج می شود.با شلتر و نرم تر انجام دادن این فرایند، زندگی کردن را برای بچه تان آسانتر کنید طوری نرم و راحت که نهایتا نوزاد به نق نق کردن و اخم کردن نیفتد. همچنین پتو را طوری روی نوزاد بیندازید که آزادی کافی را برای بازی و خوابیدن داشته باشد.

    بچه را تاب بدهید
    نوزاد در رحم مادر به شکل معلق و شناور در آب قرار دارد و به همین خاطر هنگامی که آنها را آرام و یکنواخت تاب می دهیم آرام می شوند و به خواب می روند. نوزاد را بین دستانتان بگیرید و به چپ و راست بجنبانید تا کم کم چشمهایش قدرت تمرکز در یک نقطه را از دست بدهند و سپس به خواب بروند.

    راهکارهای برای خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

    قنداق کردن و جنباندن
    نوزادها عاشق این هستند که قنداق شوند و مخصوصا پاهایشان درحالت جمع شده و کیپ همدیگر قرار گرفته باشد. او را در یک پتو قنداق کرده و درحالیکه پاهایشان را به هم چسبانده اید، در آغوش بگیرید و با تکان دادن آرام بازوهای خود او را خواب کنید.

    راهکارهای برای خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

    والدین نوزاد را آرام و خونسرد نگه دارید
    نوزادان به شدت تحت تاثیر والدین خود هستند پدر و مادر خونسرد و آرام مساوی است با نوزادی خونسرد و آرام پیش و درحین جلسه ی عکاسی نوزاد ، والدین نوزاد را برای عکاسی کاملا مهیا کنید. هیچ گاه آنان را مجبور نکنید با عجله به بچه اشان غذا بدهند یا پوشکش را عوض کنند. در عوض به آنان زمان بدهید تا آرام باشند و با حوصله فرزندشان را آماده عکاسی کنند و از این کار لذت ببرند. اینگونه فضای عکاسی شما طبیعی و خارج از تصنع و اجبار می گردد.

    راهکارهای برای خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

    یک موسیقی آرام پخش کنید
    نوزاد در زمان زندگی در رحم مادر پوشیده از صداهایی ملایم و تکرارشونده بوده است. او نه تنها صدای تپیدن قلب مادرش را می شنیده. بلکه حتا صداهای حاصل از سوخت و ساز بدن مادر و جریان خون او را نیز می شنیده است به همین خاطر پخش کردن یک موسیقی ملایم اغلب کمک می کند تا نوزاد آرام شود و به خواب برود و مهیای عکاسی شود.
    ۲۱ حالت ایده‌آل برای عکاسی از کودک


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 213

    [ چهارشنبه 18 بهمن 1396 ] [ 17:19 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه