close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    هنگام تصویربرداری در خارج از منزل لازم است تمام شیوه های عکاسی در فضای بسته و حتی نکاتی بیشتر را رعایت نمود. نکاتی از جمله دمای هوا، باد، حشرات، محل قرار گرفتن خورشید، سر و صدا، و غیره، مسائلی هستند که برخلاف آتلیه عکاسی کودک، در عکاسی در فضای باز باید مورد توجه قرار گیرند. استودیو محیطی با نور و دمای کنترل شده است که اغلب برای برهنه کردن مادر نوزادان کاملا مناسب است، در حالیکه زمانی که مبادرت به عکاسی از کودک در فضای باز می کنیم در معرض موانع غیرمنتظره ی بسیاری از قبیل وزش ناگهانی باد یا صدای بلند ناگهانی قرار داریم. لذا ناچاریم در تمام طول عکس برداری مواظب وضعیت کودک باشیم.
    آتلیه کودک
    در اینجا به دستورالعملهایی می پردازیم که علاوه بر اینکه به ایمنی بیشتر کودک کمک می کند، همچنین باعث بالا رفتن کیفیت ‘عکس برداری در فضای باز” می شود:
    وضعیت “کودک در سبد”

    این وضعیت یکی از محبوب ترین حالت های “عکاسی از کودک در فضای باز” است زیرا در این حالت کودک جای بسیار دنج و گرمی دارد. یک پتو در داخل سبد بگذارید تا کودک وضعیت گرم و راحتی داشته باشد. همچنین می توانید پوشک، جوراب، و شلوار به کودک بپوشانید بدون اینکه در عکس نهایی دیده شود. این پوشش ها کمک می کند از گرم بودن کودک اطمینان داشته باشید. به علاوه می توانید برای گرم تر نگه داشتن کودک از کلاه بافتنی استفاده کنید که همچنین سر کودک را دوست داشتنی تر جلوه می دهد. سپس از گوشی تلفن همراه موسیقی ملایم، با صدای ملایم پخش کنید. این کار می تواند صداهای مزاحم غیر منتظره اطراف را خنثی کند بعضی از کودکان به آسانی از صداهای بلند وحشت زده می شوند حتی اگر شما در کنارشان باشید.
    محافظت کودک در برابر سرما و حشرات

    کلید اصلی یک “عکاسی از کودک در فضای باز” گرم نگه داشتن کودک است. کودکی که احسای گرما می کند خوشحال و خوابالود می شود و درنتیجه حالت مناسبی برای عکاسی دارد.یکی از روشهایی که می توان از گرم بودن بدن کودک مطمئن شد، این است که با سر انگشت نوک بینی و انگشتان کوچک او را لمس کنیم. چون سرد شدن بدن کودک ابتدا از این دو نقطه شروع می شود.

    توصیه دیگر اینکه قبل از بردن کودک به فضای باز، تمرین و آماده سازی را در خانه انجام دهید تمریناتی از قبیل نوع پوشش، ژست، حالت چهره و طرز نشستن کودک و نمای دوربین. این کار باعث می شود در تمام طول آماده سازی، کودک کاملا احساس گرما و آرامش کند و زمان کمتری را در محیط سرد بیرون سپری کند. سپس هنگام بیرون رفتن او را درون سبد گذاشته و با یک پتوی گرم بدن و دستهایش را بپوشانید( لزومی ندارد صورت کودک را بپوشانید، هرچقدر هم که هوا سرد باشد.) وقتی که همه چیز برای عکس برداری نهایی آماده شد می توانید پتوی اضافی را بردارید.در تمام طول مدتی که مشغول عکس برداری بیرون از منزل هستید، یک فرد بزرگسال را در نزدیکی کودک داشته باشید تا علاوه بر کمک به طرز ژست گرفتن،کودک را ثابت نگه داشته و از او در برابر حشرات و بادهای ناگهانی محافظت کند.
    عکاسی از کودکعکاسی از کودک در ساحل

    عکاسی در ساحل یکی از انواع مفرح و جذاب “عکاسی از کودک در محیط باز” است که البته در زمان غروب خورشید( که مناسب ترین زمان برای این نوع عکاسی است) شما زمان کوتاهی برای عکس گرفتن با نور کافی در اختیار دارید. پس لازم است همزمان که به سرعت برای عکاسی نهایی دست به کار می شوید، کودک را نیز از سرما و ترس از باد و صدای امواج محافظت کنید.

    سعی کنید در یک بعد از ظهر ملایم با هوای مساعد، ابتدا درون اتوموبیل دستورالعمل هایی که در بالا ذکر شد را انجام دهید و نهایتا گرفتن عکس در ساحل که بیش از چند دقیقه طول نمی کشد را انجام بدهید.اگر شن و غبار ساحل بچه را اذیت می کند می توانید از پودر بچه برای محافظت و پاک نگه داشتن صورت و دست های کودک استفاده کنید و اگر وضعیت هوای ساحل به ناگاه شروع به سردی نمود با گذاشتن کیسه آب گرم در کنار کودک، او را گرم نگه دارید.

    منبع: نی نی سایت

    خواباندن نوزاد قبل از عکاسی


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 236

    [ پنجشنبه 7 دی 1396 ] [ 15:47 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه