close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    شاید شما هم از آن دسته از عکاسان باشید که دنیای عکاسی حرفه ای را دوست دارند و در آرزوی داشتن یک آتلیه عکاسی می باشند. دلایل بسیاری وجود دارند که آتلیه عکاسی خود را داشته باشید و سطح کار خود را یک قدم بیشتر به سمت حرفه ای شدن پیش ببرید.

    داشتن کسب و کار و بیزینس خود، یعنی خودتان رئیس خودتان باشید و داشتن آتلیه شخصی موجب می شود که خلاقیت بیشتری را در کار و عکاسی تان داشته باشید. شما می توانید استایل خود را در عکاسی داشته باشید و امضای خود را در هر عکس ثبت کنید.

    بله! این ها چند نکته مثبت از داشتن آتلیه عکاسی است ولی برای راه اندازی آتلیه عجله نکنید و اجازه بدهید ابتدا مزایا و معایب داشتن آتلیه را بررسی کنیم، آن گاه می توانید با در نظر گرفتن آن ها تصمیم بهتری بگیرید.

    آتلیه
    مزایای داشتن آتلیه عکاسی از نوزاد

    1. شما می توانید بر روی همه چیز کنترل داشته باشید. از آغاز تا پایان. از نحوه دیزاین و طراحی آتلیه و استودیو، تا انواع عکاسی هایی که میخواهید انجام دهید.

    2. در صورت داشتن آتلیه، همیشه بازار خاصی از عکاسی وجود خواهد داشت، مثل عکاسی اسپرت، صنعتی یا عکاسی عروسی.

    3. اگر آتلیه شما در یک مکان پر تردد باشد، مشتریان شما چند برابر خواهد شد.

    4.شما یک مکان ثابت برای انجام پروژه های عکاسی تان و نمایش نمونه کار های تان به مشتریان خواهید داشت.

    5. محیط آتلیه و استودیو شما، مشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    6. می توانید با صاحبان دیگر کسب و کار ها در محله آتلیه تان آشنا شوید که این یک منبع تبلیغاتی قوی محسوب می شود و آن ها تبلیغ آتلیه شما را به دیگران می کنند.

    7. شما یک فضای مناسب برای میزبانی از مراسم های مختلف برای عکاسی خواهید داشت، مثلا می توانید از عروس و داماد برای مراسم عروس شان در آتلیه خودتان عکاسی کنید.

    8. در زمان هایی که مشتری و پروژه ای ندارید می توانید با تجهیزات و امکاناتی که در آتلیه عکاسی خود دارید تمرین کنید و بر مهارت و تجربه خود بیافزایید.

    آتلیه عکاسی


    معایب و مشکلات داشتن آتلیه عکاسی

    1. در حال حاضر شرایط اقتصادی چالش بر انگیز است و راه اندازی آتلیه عکاسی ممکن است موجب بروز یک روند نزولی در وضعیت اقتصاد شما شود.

    2. صاحبان استودیو هر ماه هزینه های گزافی مثل اجاره آتلیه، بیمه، حقوق کارمندان و غیره را متحمل می شوند.

    3. با راه اندازی آتلیه، شما هزینه هایی مثل تزئینات، بازسازی و تهیه تجهیزات لازم و ضروری برای آتلیه را باید پرداخت کنید که ممکن است این هزینه ها زیاد باشند.

    آتلیه عکاسی

    4. اگر شما یک فضا را اجاره کنید، احتمالا برای مدت محدودی مثل3 یا 5 سال آن جا خواهید بود و بعد از اتمام این مدت باید برای پیدا کردن یک مکان دیگر برای آتلیه خود اقدام کنید و کار هایی مثل تزئین و بازسازی مکان جدید را دوباره انجام دهید.

    5. هزینه هایی مثل تعمیر و نگه داری در هر آتلیه ای وجود دارد.

    6. اگر برای آتلیه کارمند هم استخدام کنید، آن ها نیاز به آموزش دیدن و مدیریت دارند و ضمن اینکه باید در سر وقت حقوق بگیرند.

    7. داشتن آتلیه عکاسی خودتان، زحمات زیادی دارد که اولین آن ها تلاش برای ساختن برند و نام تجاری تان است.

    8.بازاریابی برای کسب و کارتان یک دغدغه همیشگی است.



    تجهیرات آتلیه

    درست است که موانع و ریسک هایی برای شروع عکاسی حرفه ای وجود دارد ولی از طرف دیگر فرصت ها و شانس های خوبی هم با راه اندازی آتلیه عکاسی پیدا می شوند. با این وجود جذابیت و زرق و برق آتلیه نباید تنها دلیل شما برای این کار باشد. راه اندازی ممکن است جالب باشد و باید یک کار عشقی باشد و برای آن باید تلاش بسیاری کنید.

    آتلیه عکاسی

    اگر عکاسی، کاری است که شما اگر پولی هم بابت آن دریافت نکنید حاضر به انجام آن هستید، این کار مناسب شما می باشد. معیار اول و اصلی برای موفقیت کار آفرینان مثل صاحبان آتلیه شور و علاقه آن ها به کارشان می باشد پس مطمئن شوید که به آن علاقه کافی دارید. معیار مهم بعدی اشتیاق به کار کردن با مردم است که در نهایت موجب می شود که آن ها برای دفعات بعدی هم به آتلیه شما مراجعه کنند.

    شش ویژگی آتلیه خانگی


    برچسب ها:عکاسی، عکس، آتلیه عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 207

    [ پنجشنبه 5 بهمن 1396 ] [ 17:23 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه