close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    شاید اغراق نباشد اگر بگوییم یکی از زیباترین لحظه ها برای هر زوجی، تصمیم به مادر و پدر شدن آن هاست. زمانی که با تشکیل نطفه در شکم مادر آغاز می شود و در طی نه ماه ، لذت بی وصف نزدیک و نزدیک تر شدن نقش پدر و مادری و شنیدن صدای ضربان جنین در شکم مادردر حین بزرگ و بزرگتر شدن او را برای هردوی آن ها به ارمغان می آورد. و چقدر شیرین تر می شود اگر این لحظه ها در یک آتلیه بارداری و توسط عکاسانی ماهر ثبت شوند.

    شاید بگویید چرا در آتلیه بارداری و نه با گوشی های موبایل یا دوربین های خودتان؟

    بهترین پاسخی که می توان به این پرسش داد این است که:

    با توجه به خاص بودن این دوران برای شما به عنوان کسی که قرار است به زودی مادر شود دغدغه های ذهنی زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها توجه به سلامتی جنین تان است و شوهر و اطرافیان شما هم در این دوران حساس باید بیش از گذشته به فکر سلامتی شما باشند. به احتمال زیاد، زمان محدودی در اختیار خواهند داشت که بتوانند این لحظه های خاص مادری را در زمان بارداری و قبل از تولد نوزاد برایتان ثبت کنند و از آنجایی که این لحظه ها تکرار نشدنی اند اگر به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن ثبت نشوند، یادآوری خاطرات شیرین گذشته دشوار می شود که در عصری که بیش از پیش تصویرها هستند که می مانند و رتبه بندی می شوند، عقب ماندن از این فضا چندان جالب به نظر نمی آید.

    گرفتن یک عکس ساده و غیر حرفه ای با یک موبایل توسط اطرافیان دور نیز مطمئنا چنان که باید و شاید این دوران را برایتان در آینده به خوبی مصور نخواهد کرد. به خاطر اینکه عکاسی در دوران بارداری اصولی دارد که هرکسی از آن آگاهی ندارد.بنابراین یکی از معقول ترین و بهترین روش ها سر زدن به یک آتلیۀ بارداری حرفه ای و گوش سپردن به پیشنهادات و تجربیات عکاسی ماهرانه عکاسان آنجاست چرا که این کار به شما این امکان را می دهد که در همان زمان یا در آینده که این تصاویر از جلوی چشمانتان برگ می خورند به دلیل کادر بندی مناسب، پشت صحنۀ حرفه ای و ماهرانه، لذت آن دوران برای همیشه برایتان ثبت شود.



    آتلیه بارداری



    پس از گذراندن نه ماه که شما نزدیک ترین ارتباط را با فرزندتان دارید و لحظه به لحظه شما و او به هم گره خورده است لحظه جدایی تان فرا می رسد که شاید سخت باشد ولی در واقع از همان لحظه است که به طور رسمی مادر می شوید و به مرحلۀ جدیدی از زندگی تان قدم می گذارید.

    لحظه ای که با گریه های نوزادتان در بدو تولد آغاز می شود و با در آغوش گرفتن او که انگار تمام دنیا را به شما داده اند به اوج می رسد و از آن پس است که فرزندتان بزرگ و بزرگتر می شود و شما شاهد اولین نشستن ها و راه رفتن ها، اولین دویدن ها و بازی کردن هایش خواهید بود و چقدر بی انصافی است که این اولین ها فقط در ذهن و خاطره تان بمانند و ثبت نشوند.

    اگر به اولین ها به دقت بیشتری شود، از دل آن ها بهترین خاطرات شکل می گیرند. به ویژه دوران کودکی که از شاداب ترین دوران زندگی هرشخصی است و فکر و ذهن همه معطوف به لحظۀ حال است نباید نادیده گرفته شود. شما به عنوان کسی که فرزندتان را به دنیا آورده اید و او را در همه حال چه در شادی و چه در غم و در تمام رشد مرحله به مرحله اش دنبال می کنید، نه تنها در دوران کنونی که از گذشته که دوربین های ساده تری به عکاسی می پرداخته اند و الان که پیچیده تر شده اند، رسم بر این بوده که آن لحظه های شیرین کودکی برای خردسال که خودش توانایی ثبت تک تک خاطراتش را نداشته است ثبت شود تا بتواند با مرور خاطراتش زندگی خود را مرور کند و گاه لبخندی نیز بر چهره اش نمایان شود و این کار میسر نبوده و نیست تا وقتی که عدسی دوربینی به سمت او نشانه نرود و او و داستان زندگی اش را در لحظاتی که غرق در کودکانگی خود است به صورت خودآگاه و ناخودآگاه تبدیل به یک لحظه تکرار نشدنی نکند و این دوربین به دست هرکسی قادر نیست که شاهکار زندگی او را بیافریند و لحظه خاص کودکی اش را به زیبایی ثبت کند مگر اینکه باتجربه، ماهر و در یک آتلیۀ کودک حرفه ای باشد .



    آتلیه عکاسی کودک



    پس تصمیم را با خودتان می گذارم که این فرصت را با رفتن به یک آتلیه عکاسی با سابقه کار خوب پر کنید یا اینکه خودتان دست به کار شوید و در ضمن مشغله هایتان، موبایل یا دوربین شخصی تان را در دست بگیرید و هرکجا شد دکمه عکس برداری را فشار دهید و آن هم از یک کودک و نه یک بزرگسال که مدام بالا و پایین می رود و خیلی وقت ها به حرف شما توجهی نمی کند مگر با رضایت قلبی خودش و برای انجام کاری خاص عکس بگیرید و البته ریسک خوب یا بد شدنش هم پای خودتان خواهد بود.

    از سوی دیگر در این مواقع لازم است از یکسری اصول برخورد با کودک خود آشنا باشید. برای مثال باید بدانید که کدام چشم انداز و زمینه برای عکسبرداری از او مناسب تر است و حتی چه لباسی بپوشد و چگونه لبخند بزند و یا به دوربین نگاه کند یا نه، و دانستن همه اینها عکس بهتری از او به یادگار می گذارد که هم خود شما را در سالیان سال شاد نگه می دارد و هم او را.

    حالا اگر به یک آتلیه عکاسی خوب مراجعه کنید به دلیل اینکه عکاسانش برای همین کار تربیت شده اند بی شک کار بهتری به شما ارائه خواهند داد. شاید برای گرفتن عکس در مدل های خاصی از کودکتان، از شما به عنوان مادرش برای درک بهتر روحیات بچه تان یاری بگیرند اما اصولی را می دانند که یک فرد معمولی برای انجام دادنش لازم است سال ها تجربه کسب کند و مراحلی را طی کند تا به آن فن و فنون پی ببرد.

    عکاسی از کودک به عبارت دیگر یکی از سخت ترین انواع عکاسی است که حتی هر عکاس حرفه ای هم لزوما آن را نمی داند مگر اینکه در این زمینه برای سالیان سال کار کرده باشد و آتلیه های عکاسی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کرده اند بی شک بیش از سایر آتلیه های معمولی عکاسی در این حیطه کار کرده اند و بهترین عکس ها را از دلبندان شما خواهند گرفت که برای همیشه برایتان باقی خواهند ماند

    به وبلاگ خود خوش امدید


    برچسب ها:آتلیه کودک، عکاسی کودک، عکس کودک، آتلیه عکاسی کودک، بهترین آتلیه کودک، آتلیه کودک شهرک غرب،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 212

    [ شنبه 16 دی 1396 ] [ 13:46 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه