close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری



    بسیاری از عکاسان که در زمینه عکاسی فشن و مد هم فعالیت دارند، به راهنمایی نیاز دارند تا جزئیات را به طور مناسب کنار یکدیگر قرار دهید. حقیقت این است که عکسی که از لحاظ فنی 100 درصد صحیح است را بگیرید ولی عناصری که باعث ارزشمند شدن آن شود را نداشته باشید.چند روز پیش که به وب سایت عکاس فشن و مد، آدریانا کورسیو آمدم به شدت تحت تاثیر کیفیت بالای او قرار گرفتم و ساعت ها مشغول تماشای آن ها بودم. در ادامه 7 روش جهت عکاسی فشن از زبان خود این عکاس را می خوانیم. با مطلب عکاسی کودک همراه شوید.

    عکاسی فشن
    1. آماده سازی

    عکاسان حرفه ای بدون داشتن ایده های واقعی از چیز هایی که می خواهند بدست آورند به یک جهت حرکت نمی کنند. امروزه کتاب های بسیاری برای نور پردازی، آرایش، مدل مو، حالت ها، ژست ها و ویرایش عکس ها موجود می باشد که شما را در تبدیل شدن به یک عکاس بهتر کمک می کند . باعث می شود که دید شما برای عکاسی فشن وسیع تر شود.
    2. در عکاسی فشن تفکر خودتان را داشته باشید

    در صورت کار کردن در صنعت مد و فشن،گروه های مختلفی از آرایشگران و طراحان را خواهید دید که می توانند به شما ایده ها و پیشنهاد های مفید و جالبی را ارائه دهند. این ها می تواند در تفکر شما تاثیر بگذارد و شما می توانید در عکاسی از آن ها الهام بگیرید اما همیشه سعی کنید که در عکاسی، مخصوصا عکاسی فشن فکر و زاویه دید خودتان را داشته باشید.

    عکاسی فشن
    3. بگردید و بیشتر بگردید!

    در زمان عکاسی سعی کنید از تمام زاویه های ممکن عکاسی کنید. عکس بگیرید و جا به جا شوید چون عکس های خاص از یک زاویه پیدا نمی شوند شما باید آن ها را پیدا کنید!
    4. مدیر باشید

    در عکاسی فشن مدل هایی هستند که زیاد نیاز به مدیریت و راهنمایی ندارند و کار کردن با آن ها لذت عکاسی را دو چندان می کند اما نقطه مقابل آن ها هم ممکن است وجود داشته باشد پس سعی کنید در عکاسی فشن مدیر باشید تا عکس های زیباتری خلق کنید.

    عکاسی فشن
    5. قوانین را بشکنید

    جمله معروف “قوانین برای شکسته شدن است” گواه این نکته است. برای ثبت تصاویر خاص در عکاسی فشن حتما نباید طبق قوانین پیش بروید و مثلا روشنایی و کنتراست در فرم استاندارد باشد. روی قوانین عکاسی پا بگذارید، به دنبال چیز های جدید باشید و حتما شگفت زده خواهید شد.
    6. هرگز از عکاسی دست نکشید

    هر زمان و هر کجا عکاسی کنید.هر ثانیه ای که عکاسی را متوقف می کنید، “مغز عکاسی” شما شروع به ناپدید و تنبل شدن می کند، شما انرژی و خلاقیت تان را از دست می دهید و پس از آن ممکن است این حس به شما دست بدهد که شاید به اندازه کافی برای عکاسی مناسب نیستید اما اگر مدام عکاسی کنید به این مشکلات بر نخواهید خورد. اگر هم آتلیه عکاسی بارداری دارید باز هم این مطلب برای شما مفید است.

    عکاسی فشن
    7. اعتماد به نفس داشته باشید

    شما باید به خودتان و کارتان باور داشته باشید. بهترین راه یادگیری این است که خودتان را کامل در آن قرار دهید و نباید از خراب کاری بترسید! چون واقعیت این است که شما در اوایل عکاسی تان به ناچار خراب کاری خواهید کرد اما مشکلی نیست و در واقع این مسئله خویی است چون باعث یادگیری و رشد شما می شود. هر دفعه که شما اشتباه می کنید شما چیزهای زیادی یاد می گیرید و دفعه بعد عکس بهتری می گیرید.

    پیدا کردن یک مکان عکاسی مناسب


    برچسب ها:عکاسی، عکس، آتلیه عکاسی،
    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 213

    [ پنجشنبه 5 بهمن 1396 ] [ 17:22 ] [ آتلیه کودک ]

    .: تعداد کل صفحات 0 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه